Vijenac 284

Kazalište

Prevelika distanca

KOMEDIJA: PETER WEISS, PATNJE GOSPODINA MOCKINPOTTA, RED. OZREN PROHIĆ; PREMIJERA GK

Prevelika distanca

Weissove Patnje gospodina Mockinpotta u režiji Ozrena Prohića svakako su repertoarni iskorak (ili korak u stranu) Gradskoga kazališta Komedija; no, riječ je i o zahtjevnoj predstavi koja pomalo zbunjuje uobičajenu Komedijinu publiku, naviklu na komercijalno-bulevarski program

Uznemirujuća statičnost samoće

GOSTOVANJE U HNK ZAGREB: SLOVENSKO NARODNO GLEDALIŠĆE MARIBOR, MOLIERE: NAMIŠLJENI BOLNIK, RED. JERNEJ LORENCI

Uznemirujuća statičnost samoće

Redatelj je od komedije karaktera uspio napraviti gotovo egzistencijalističku, ali univerzalno razumljivu tragediju Mariborskom SNG-u uspjelo je pomiriti nekoliko različitih estetika i stvoriti komad koji zadovoljava i starije pretplatnike naviknute na željezni repertoar i mlađu publiku željnu suvremenije kazališne prakse

Suhoparni recital

TALIJANSKA DRAMA HNK IVANA PL. ZAJCA, RIJEKA: TERRENCE MCNALLY, MAJSTORSKA KLASA MARIJE CALLAS, RED. LARY ZAPPIA

Suhoparni recital

Sve u svemu, predstava se nije uspjela izdići iznad razine kultivirano osmišljena glazbenoscenskog recitala koji bi svoj smisao ispunjavao kao svojevrsna prigodna priredba, no s obzirom da takav prigodni kontekst ne postoji, zaista ne mogu iznaći razloge njezina uprizorenja i igranja

U New York, u New York...

KAZALIŠNI GLOBUS

U New York, u New York...

Školjke i ruže Mediterana

TEATAR BURSA, STUDENTSKI TEATAR LERO DUBROVNIK: DAVOR MOJAŠ, RUŽE S JUGA, RED. DAVOR MOJAŠ

Školjke i ruže Mediterana

Davor Mojaš slaže niz dojmljivih i scenski iznimno izražajnih slika, do pred sam kraj neverbalnih, u kojima evocira davno izgubljena vremena Mediterana, brodova koji odlaze i dolaze, žena u crnom, izgubljenih i potopljenih ljubavi

Hollywood u Zadru

TEATROSKOP

Hollywood u Zadru

Talija pred zrcalom

UZ IZLOŽBU KOSTIMOGRAFKINJE LJUBICE WAGNER U ZAVODU ZA POVIJEST HRVATSKE KNJIŽEVNOSTI, KAZALIŠTA I GLAZBE HAZU

Talija pred zrcalom

Jedna od prvih dama suvremene kostimografije u Hrvata, Ljubica Wagner, i sama nam je pomogla da razbistrimo ne samo dvojbu kostimografije u procijepu između faktografije i autorstva nego i sam njen stvaralački opus unutar korpusa hrvatske suvremene kostimografije

Povratak temeljima

OSVRT NA KAZALIŠTE U 2004.

Povratak temeljima

Od sama početka zapadnoeuropskoga kazališta (antike!) emocija i politika dvije su temeljne odrednice kazališta jer su i dvije temeljne odrednice i osnovne potrebe ljudskoga života: emocija pokušava osjetiti, a intelekt razumjeti i promišljati o životu.

Vijenac 284

284 - 20. siječnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak