Navigacija
					Matica hrvatska
					
					Izdavaštvo
					
					Zbivanja
					
					EU Projekt
					
					
					
					
					
					
    
                 
             
            
	
	
	
	
	
	Kazalište
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		KAZALIŠNI GLOBUS
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		HNK Split: Lada Martinac Kralj, Otok Svetog Ciprijana, red. Ivica Kunčević
		
		
		Glumci su bili, kako se to pučki kaže, »jedan bolji od drugoga«. Kao da su htjeli dokazati da su sami napisali sebe, zapravo svoje osobe
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		HNK Split, Scena 55: Elvis Bošnjak, Hajdemo skakati po oblacima, red. Nenni Delmestre
		
		
		Valja bez ikakve zadrške kazati da su i Bruna Bebić Tudor i Elvis Bošnjak kao Ona i On uspjeli u potpunosti iskazati svako stanje lica, svaki sadržaj pojedine sekvencije
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		10. Zlatna maska, Moskva
		
		
		Niz zanimljivih ruskih predstava pokazanih na festivalu pokazuje bogatu različitost kazališnih estetika i nedostatak glavnoga trenda koji bi svi kopirali, što je velika vrlina recentnoga ruskog teatra. Niz originalnih redateljskih osobnosti, otvorenost klasicima podjednako koliko i novim tekstovima suvremenih dramatičara i poslovično ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Naj, naj, naj festival, Gradsko kazalište Žar-ptica, Zagreb, 13–18. travnja 2004.
		
		
		Iako neka od istaknutijih imena u branši izbjegavaju ovaj festival koliko pretenciozna toliko i simpatična imena, riječ je ipak o jedinstvenoj smotri kazališta namijenjena najmlađima
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		TEATROSKOP
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Viktor Ivančić, Predrag Lucić, Boris Dežulović, Feral Tribune Cabaret, Putujući teatar Hasije Borić, red. Tanja Miletić Oručević
		
		
		Ako je gledatelj »Feralov« vjernik, predstava će mu biti putovanje u prošlost, sentimentalno i gorko, poput nekadašnjih kinožurnala
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Bostonski kazališni putopis
		
		
		S postojanjem Theater districta na planu grada, kazališnom kritičaru očekivanja već na prvi pogled rastu do vizije rajskoga vrta prepuna nepoznata slasnog voća. No, bostonska se kazališna zbilja, ukoliko to nije kontradiktorna sintagma, pokazala ne tako bajkovitom, iako je Boston po kazalištu, ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		ZKM: Slobodan Šnajder, Peto evanđelje, red. Branko Brezovac
		
		
		Kako na sceni prikazati zlo? Možda ponajbolje instrumentima kojima se i inače koristi Brezovčev teatar, ekstatičnošću, groteskom i halucinogenim vrtlogom
	 
	
	
	
 
            
	
				
	
	 
 
	
	
	265 - 29. travnja 2004. | Arhiva