Vijenac 264

Likovnost

Barokni raj

Otvaranje Liechtenstein Museum-a u Beču, 27. ožujka 2004.

Barokni raj

U stilu atipičnom za uštogljenog monarha, suzdržan i odmjeren, ali bez prevelike brige za dojam koji će javnost o njemu steći, knez Hans Adam II. otvoreno priznaje kako nema baš nikakvu sklonost prema suvremenoj umjetnosti, te da ga umjetnost 20. stoljeća, kao ...

Matko Trebotić, Mittelmeerspuren Erzbischöflisches Dom- und Diözesanmuseum i Kunstraum Palais Porcio, Beč, 31. ožujka — 23. travnja 2004.

Jadran u Ringu

Trebotić se u Beču predstavio sa više od osamdeset radova i svaki od njih, ciklus Tragovi Mediterana, Mediteranski otisci, Iskopine i drugi, imaju gotovo identičnu nit, a to je fascinacija motivom

Nadrealizam u grafici

LIKOVNI GLOBUS

Nadrealizam u grafici

Spiralne maglice

Boris Demur — retrospektiva (1970–2000), Moderna galerija, Zagreb, 16. ožujka — 30. travnja 2004.

Spiralne maglice

Retrospektivna izložba u Modernoj galeriji uspjela je i više nego uspješno dočarati stvaralački put jednog od najvažnijih protagonista na hrvatskoj umjetničkoj sceni. Osim što su izložena neka dosad nepoznata djela, mogu se pratiti i svi smjerovi kojima je krenuo Demur, a koji ...

Rane šifre Šutejeva svijeta

Izložba Miroslava Šuteja, Galerija gradskog kulturnog središta Metković, Metković, 23. ožujka–15. travnja 2004.

Rane šifre Šutejeva svijeta

Istovremeno kod Šuteja osjećamo crtu kontemplativnosti, snažna koncentriranja na odabrani motiv i želje da se i nekom možda banalnom motivu pridoda život, no bez lažna uljepšavanja. To je život koji se odvija na razini atomskih čestica, duboko iznutra, i čije ključanje intuitivno ...

Luckasta menažerija

Izložba Moje drage životinje Zvonimira Baloga, Galerija Ulrich, Zagreb, 18. ožujka – 4. travnja 2004.

Luckasta menažerija

Balog na ready-made platna smješta svoju menažeriju — mačke, ovčice, goveda, magarce, muhe... Poneke životinje kao da su poispadale iz slikovnice — smiješne njuške gledaju nas katkad tupo, katkad začuđeno ili se pak kese. Slikar se služi jednostavnim formama jako naglašenih kontura ...

Priča o znakovima i značenju

Izložba Vedrana Perkova, Start solo #008, Galerija Nova, WHW, Zagreb, ožujak–travanj 2004.

Priča o znakovima i značenju

Tvrdim da je vidljivi trag lokalne priče ključni ideološki izbor i kreativni princip Vedrana Perkova. Nije se taj okus-miris-slutnja o još nečem prigušeno intimnom zatekao tu slučajno, nije on slučajno ostao viriti ispod jastuka »ikona masovne industrije zabave i konzumentskoga društva uopće«

Prošlost za budućnost

Izložba Stenjevec — starohrvatsko groblje, Arheološki muzej u Zagrebu, 25. veljače — 25. travnja 2004.

Prošlost za budućnost

Izložba Stenjevec — starohrvatsko groblje, rezultat je dvadesetogodišnjice istraživanja lokaliteta smještena tek nekoliko kilometara od središta Zagreba, koji je zbog povoljna geografskog položaja bio nastanjivan još od prapovijesnih vremena, a isto tako i u antici i srednjemu vijeku

Vodič kroz Rijeku u pet slika, ožujak 2004, Rijeka

Ipak se nešto zbiva...

Dotaknute slike (i one ispuštene) odaju dojam da se Rijeka, doduše polaganim ritmom i razdvojenim angažmanima, budi iz uspavanosti, zauzimajući na kulturnoj mapi Hrvatske poziciju čardaka ni na nebu ni na zemlji. Ja odoh na kavu sresti ljude, jer ih na izložbama ...

Vijenac 264

264 - 15. travnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak