Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

FILMSKA ČETVRT

Slatke prljave stvari (Dirty Pretty Things)
Triler se gleda u jednom dahu, jer smo neugodno svjesni činjenice da ovi ljudi zaista mogu sve izgubiti. Pa je riječ o rijetkom slučaju u kojem se žanrovska vještina njegovih tvoraca sretno poklopila s temom koja je vrijedna tolika truda. Strahovito mi ...
Život Davida Galea (The Life of David Gale)
Život Davida Galea nije film o potrazi za boljim društvenim sustavom, nego o osobnoj potrazi za smislom postojanja i utjehom

Dani hrvatskog filma: igrani film
Među malobrojnim profesionalnim ostvarenjima tri su se filma barem produkcijski zaletjela visoko

Duga mračna noć, red. Antun Vrdoljak
Učinkovitost je dramaturgije uvjetovana upravo percepcijom gledatelja. Pripovjedni ritam, prožetost temeljnog zapleta i središnjih likova, pa samim time i struktura montaže, ne bi smjeli gledatelju dopustiti slabljenje pozornosti pri praćenju zbivanja. A prenaglašena promjena žanrovskih odrednica prelomljenih kroz autorski pristup to ipak ...

Filmska glazba
Glazbeni postupci koje je Gottfried Huppertz uporabio u Metropolisu u to su najranije filmsko doba, još prije prvih poznatih pionira filmske glazbe, gledali daleko u budućnost

TV: Tvorci slika (Bildmakarna), red. Ingmar Bergman
Bergman prikazuje kreativni čin kao neprestanu borbu s brojnim sumnjama i dvojbama, u kojoj pojedinac nikad ne izlazi kao potpuni pobjednik, jer je nemoguće stvoriti savršeno djelo
Dani hrvatskog filma: Namjenski film
Reklamni film Dalibora Matanića, originalno je ostvarenje koje, osim što potvrđuje Matanića kao sposobna redatelja, korektno odgovara na trend reklame, koja mora biti jasna, dinamična i lišena samodopadljivosti

Dani hrvatskog filma: Eksperimentalni film
Filmovi svjedoče o raznovrsnosti pristupa, ali i o raznovrsnosti mogućnosti eksperimentalnoga filma koji je, možemo ustvrditi, uvjetovan ne samo subjektivnim naznakama autora, dosljednom provedbom ideje, nego i percepcijom gledatelja, osobnim pojedinačnim viđenjem
Dani hrvatskog filma: Glazbeni spotovi
Trijumfalnu pobjedu karnevaleskne razigranosti Gonzo je ostvario u dobitniku Oktavijana, sjajnom spotu za pjesmu Let 3 i ENI Mara Pogibejčić. Taj spot ima sve — sjajan ritam, maštovitu vizualizaciju, duhovitost i prelijepe žene

Dani hrvatskog filma: Animirani filmovi
Produkcija animiranih filmova pokazuje očiglednu nebrušenu energiju, kaleidoskop izvrsnih propitivanja, sjajnih likovnih upitnosti i diletantskih primjena. Koliko se god to nekomu činilo pretjeranim, ovi su Dani još jedan korak naprijed

Dani hrvatskog filma: Dokumentarni film
Vrlo solidna ponuda kategorije dokumentarnoga filma, koja se možda pokazala i općenito najkvalitetnijom na Danima
262 - 18. ožujka 2004. | Arhiva