Vijenac 261

Film

Triler u snijegu

TV: Zimski spavači (Winterschläfer), red. Tom Tykwer

Triler u snijegu

Povremeni sukobi među protagonistima, dramatično izražavanje njihovih neslaganja, sumnji i ljubomore dovode Zimske spavače u područje psihološke drame

Okrutnost ratnoga sumraka

Kino: Svjedoci, red. Vinko Brešan

Okrutnost ratnoga sumraka

Svjedoci nisu politički korektan film, nego film koji je temeljnim osvrtanjem spram okrutnosti ratnog sumračja u kojem se gube i prvobitne ljudske vrijednosti, a granica je između ispravnog djelovanja i prijestupa pretanka

Kupovanje pravde

Odmetnuta porota (Runaway Jury), red. Gary Fleder, SAD, 2003.

Kupovanje pravde

Odmetnuta porota film je o manipulaciji i pokazuje koliko je tanka granica između pravde i pravičnosti. Istodobno, on je i lekcija o funkcioniranju pravnoga sustava koji nije ništa bolji od ovog našeg, samo je neusporedivo brži i efikasniji

Kako tata kaže

Big Fish, red. Tim Burton

Kako tata kaže

Burton više nije ekscentrični vizionar, nego nedisciplinirani imitator. U Krupnoj ribi naprosto ima premalo Burtona, a previše Fellinija. Magični realizam ostaje. Ali njegove čarolije teško mogu djelovati dvaput.

Kuća pijeska i magle

FILMSKA ČETVRT

Kuća pijeska i magle

Hrvatski Schöngeist

Esej: Zvonimir Berković

Hrvatski Schöngeist

Intimnost i samozatajnost u svijetu velikih ideja, pa onda i putenosti i tjelesne strasti, u Berkovićevim filmovima neminovno gube bitku

Slijepac na setu

Hollywoodski svršetak (Hollywood Ending), red. Woody Allen

Slijepac na setu

Hollywoodski svršetak odaje razinu zbunjenosti u kojoj se Allen danas nalazi: iako je iz osobnih iskustava uvijek crpao svoja najbolja djela, sve ono intimno što unosi u svoje nove filmove čini se prežvakanim

Nutsa Kukhianidze

Glumica iz sjene

Nutsa Kukhianidze

Svestranost se itekako odražava na njezinu, na prvi pogled svakodnevnu, every(wo)man licu, zapravo mnogo zrelijega duha od tijela

Realističnost i nepriređenost

Kino: 21 gram (21 grams), red. Alejandro Gonzales Inarittu

Realističnost i nepriređenost

Osim scenarija Guillerma Airrage i glumačkih interpretacija, za dojam životne uvjerljivosti i dramatičnosti najzaslužniji je vizualno-auditivni identitet filma

Vijenac 261

261 - 4. ožujka 2004. | Arhiva

Klikni za povratak