Vijenac 261

Kazalište

INK, Pula: Marijana Nola, Šampionski nocturno, red. Lawrence Kiiru

Boks kao metafora

Izvrstan spoj mačističkog i sentimentalnog sloja u karakteru boksača Škoke oblikovao je Božidar Orešković, ostvarivši u sjajnoj suigri s Perom Juričićem u ulozi Knjigovođe brojne humoristične momente

Umjetni bijes

Festival Ljubljana i Pandur Theaters, Sto minut, red. Tomaž Pandur

Umjetni bijes

Umjesto multikulturalizma, u predstavi se prije osjeća, i vidi, infekcija pomodnom matriksmanijom

GKM Split: Asja Kahle & Ingrid Flesch, Ah, ta sapunica, red. Goran Golovko

Materijalizirani dječji snovi

Ovim autohtonim djelom GKM Split ostvarilo je pun repertoarni pogodak, osobito pogodan za svrhu proslave jubileja. Jer iskazujući sebe, on iskazuje i energiju iz koje je začeta ta oaza smisla u gradu Splitu

Nikad dosta estrade

Gradsko kazalište Trešnja: Tena Štivičić, Pssst!, red. Željko Vukmirica

Nikad dosta estrade

On se odvija po receptu red glazbe i plesa, red glume, bez ikakve dramske gradacije osim težnje zadržati pozornost gledateljstva pomoću sve više tehničkih atrakcija

Vijenac 261

261 - 4. ožujka 2004. | Arhiva

Klikni za povratak