Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

TV: Zimski spavači (Winterschläfer), red. Tom Tykwer
Povremeni sukobi među protagonistima, dramatično izražavanje njihovih neslaganja, sumnji i ljubomore dovode Zimske spavače u područje psihološke drame

Kino: Svjedoci, red. Vinko Brešan
Svjedoci nisu politički korektan film, nego film koji je temeljnim osvrtanjem spram okrutnosti ratnog sumračja u kojem se gube i prvobitne ljudske vrijednosti, a granica je između ispravnog djelovanja i prijestupa pretanka

Odmetnuta porota (Runaway Jury), red. Gary Fleder, SAD, 2003.
Odmetnuta porota film je o manipulaciji i pokazuje koliko je tanka granica između pravde i pravičnosti. Istodobno, on je i lekcija o funkcioniranju pravnoga sustava koji nije ništa bolji od ovog našeg, samo je neusporedivo brži i efikasniji

Big Fish, red. Tim Burton
Burton više nije ekscentrični vizionar, nego nedisciplinirani imitator. U Krupnoj ribi naprosto ima premalo Burtona, a previše Fellinija. Magični realizam ostaje. Ali njegove čarolije teško mogu djelovati dvaput.

FILMSKA ČETVRT

Esej: Zvonimir Berković
Intimnost i samozatajnost u svijetu velikih ideja, pa onda i putenosti i tjelesne strasti, u Berkovićevim filmovima neminovno gube bitku

Hollywoodski svršetak (Hollywood Ending), red. Woody Allen
Hollywoodski svršetak odaje razinu zbunjenosti u kojoj se Allen danas nalazi: iako je iz osobnih iskustava uvijek crpao svoja najbolja djela, sve ono intimno što unosi u svoje nove filmove čini se prežvakanim

Glumica iz sjene
Svestranost se itekako odražava na njezinu, na prvi pogled svakodnevnu, every(wo)man licu, zapravo mnogo zrelijega duha od tijela

Kino: 21 gram (21 grams), red. Alejandro Gonzales Inarittu
Osim scenarija Guillerma Airrage i glumačkih interpretacija, za dojam životne uvjerljivosti i dramatičnosti najzaslužniji je vizualno-auditivni identitet filma
261 - 4. ožujka 2004. | Arhiva