Vijenac 255

Film

Oči biološke majke

Videopremijera: Antwone Fisher, red. Denzel Washington

Oči biološke majke

Washingtonov prvenac miriše na korektno štivo, ali ne i na otkrivanje velikog redateljskog (i umjetničkog) potencijala

Slatko ludilo

Druga strana ljubavi

Slatko ludilo

Konačni rezultat dojmljivo je složena i zanimljivo dopadljiva struktura

Gospodar diskova

Gospodar prstenova: Dvije kule — produljeno izdanje

Gospodar diskova

To nisu tek restlovi, klasične izbačene scene kojima se mame kupci: riječ je o integralnim prizorima, nužnim za svako ozbiljno razmatranje cjeline.

Otvorena vrata drugoga vremena

Gospodar i ratnik

Otvorena vrata drugoga vremena

Ima ovdje velikih bitaka i epskih sekvenci, majstorski uprizorenih i tehnološki kompetentnih do još neviđene mjere. Weir ipak u prvi plan stavlja ljude na Surpriseu, i svakome od njih pruža autentičnost

Vitalnost amaterizma

35. revija hrvatskog filmskog i videostvaralaštva

Vitalnost amaterizma

Treba se nadati da će se poneko od prikazanih ostvarenja pridružiti djelima i dometima već duge niske velikana

Lee Ingleby

Glumac iz sjene

Lee Ingleby

Iako je (relativno) novo lice ekrana, njegov ga je dosadašnji rad obilježio kao pojedinca vrijedna najveće pažnje

Serija gegova

Kill Bill

Serija gegova

Kill Bill označio je Tarantinov povratak u regresivno-adolescentnu fazu. Gotovo bismo ga mogli promatrati kao trendovsku parodiju Charliejevih anđela. Na svu sreću, Tarantino ne zabavlja samo sebe, nego i nas

Kolaž duhovitoga nonsensa

Videopremijera: Važno je zvati se Ernest

Kolaž duhovitoga nonsensa

Uvijek iznova sposoban uskomešati moralne indignacije u svojih (napose suvremenika) kritičara (koji su ga sa zgražanjem povezivali s francuskim dekadentima), veliko ime engleske i svjetske književnosti Oscar Wilde — iako ne osobito plodan autor, rado je uprizorivan (i citiran) i u suvremenim ...

Vijenac 255

255 - 11. prosinca 2003. | Arhiva

Klikni za povratak