Vijenac 254

Kazalište

Kazališno čitanje povijesti

Kazališna družina KUFER: Ksaver Šandor Đalski, U noći, red. Tomislav Pavković

Kazališno čitanje povijesti

Predstava možda i ne donosi najbolju artikulaciju današnjih stavova, ali ipak ima vrijednost

Kad je Torvald patuljak

KAZALIŠNI GLOBUS

Kad je Torvald patuljak

Autodestruktivna želja

Kazališna radionica Gustl: Tomislav Zajec, Novi Nosferatu, red. K. R. Gustl

Autodestruktivna želja

Ovaj put Zajec je za Gustl pokušao vlastitu poetiku nakalemiti na takozvani europski neorealizam žestokih slika i radikalno sluđenih karaktera

Razorna moć novca

Epilog teatar: Zlatko Krilić, Zlatna punica, red. Željko Duvnjak

Razorna moć novca

Dramski tekst nije toliko ležeran kako bi se iz ove lepršavo režirane predstave dalo zaključiti. Priča je, dapače, tragična.

Lepršavi vodvilj

GK Joza Ivakić, Vinkovci: Georges Feydeau, Ne motaj se okolo gola golcata, red. Andrijana Raguž

Lepršavi vodvilj

Feydeau je sinonim za urnebes, a budući da je redateljica Andrijana Raguž vjerno slijedila sve zakone žanra, Vinkovčani su urnebes i uspjeli ostvariti

Nepretenciozna autoironija

Scena Habunek HNK Zagreb, Tena Štivičić, Dvije, red. Tea Gjergjizi Agejev

Nepretenciozna autoironija

Jedna dominantnija (Lorenci), druga krhkija (Bojanić), a obje jednako svjesne emocionalne praznine koja se skriva iza vanjske dinamičnosti njihova života, svoje su junakinje gradile na duhovitoj autoironiji i gotovo dokumentarnu stilu glume

Nenad Stazić: Sud nebeski, SK Kerempuh, red. Robert Raponja

Zijevanje od satire

Režijska skica sirovog glumačkog materijala s nepročitanim tekstom i ulogama koje su tek šablonizirani surogati

Dvije daske i jedna strast

Scena Strozzi, Vremeplov Marije Kohn

Dvije daske i jedna strast

Višeglasnim monologom čudnovate, eksplozivno komične otočanke, glumica je skupa s moćnom evokacijom velike predstave i glumačkih partnera, dozvala na pozornicu vrijeme u kojem je hrvatsko kazalište na svoj nezamjenjiv način znalo biti mjesto otpora i nade

Vijenac 254

254 - 27. studenoga 2003. | Arhiva

Klikni za povratak