Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

Pero Kvrgić STILSKE VJEŽBE
Iako ambijentalni teatar nije ukinuo granicu između gledališta i scene, dvojstvo glumaca i publike, života i teatra, ipak je skinuo zastor kazališne iluzije i deziluzije upadima života u kazalište i prepadima kazališta u život grada

Dalibor Foretić UVIDI - SADAŠNJOST
Kazališna akademija je već dugo, možda i predugo, na nultoj točki pedagoškoga promišljanja i učinkovitosti. Ona je dijelom generator naše kazališne krize i rasapa
Premijere: HNK Ivana pl. Zajca
Predstava Čitajte Kamova Katje Šimunić ostaje u granicama konvencionalnoga kazališnog čina, što je posve u suprotnosti s avangardnim ozračjem Kamovljeve literature
Gostovanja: beogradski Zvezdara Teatar u Vidri
Ako je suditi po reakcijama, odnosno po ovacijama na kraju, a i po popunjenosti, zagrebačka je publika s velikim tekom gutala Profesionalca Dušana Kovačevića u autorovoj režiji, predstavu koja je prije deset godina gostovala na Danima satire

Premijere: HNK Split
O izvitoperenim mjerilima uspješnosti i socijalne vrijednosti danas na hrvatskim scenama nema ni riječi, pa Cyrano de Bergerac Edmond de Rostanda (režija Tomija Janežiča) u toj situaciji gubi eskapistički scenski duh i postaje sukob s domaćom zbiljom

Premijere: Teatar &TD
Alisa dramaturško-redateljskog tima Ana Tonković Dolenčić — Ivan Leo Lemo zanimljiva je i snoliko smušena predstava koja bi mogla imati problema s publikom

Premijere: HNK Zagreb
Sve u predstavi Mizantropa J.-B.-P. Moli#rea, u režiji Božidara Violića, funkcionira savršenom ležernošću i odiše elegancijom kakva se odavno nije vidjela na našim pozornicama

Razgovor: Vjeran Zuppa
Akademija može, a mislim da i ima snage, pokazati sve metode kojih se možemo »dokopati«, od Čehovljeve, Gonzalesove, Čajkinove do Strasbergove.
176 - 20. studenoga 2000. | Arhiva