Vijenac 176

Likovnost

Vrline javne, slabosti tajne

Uz sedmi triennale hrvatskoga kiparstva

Vrline javne, slabosti tajne

Kakvo je hrvatsko kiparstvo danas? Je li njegovo lice ova izložba? Ako jest, očajanje je prva riječ. Ako nije (a po nama i poradi mnogih apstinencija srećom nije), onda možemo s punim pravom govoriti o krizi. A kriza je duboka i dno ...

Prigušena mistika

Izložba akvarela Dine Trtovca

Prigušena mistika

Tiha, prigušeno mistična nota Trtovčevih akvarela uz nedvojbeno lirsku i meditativno-senzualnu komponentu samo je posljedica težnje za svođenjem pojavnog svijeta na apstraktni pojam esencijalnog

Nomad u suvremenoj umjetnosti

Izložba Zdeneka Rykra u Pragu

Nomad u suvremenoj umjetnosti

Rykrova se umjetnost stoga može razumjeti samo kao ekspresija melankolije za onim dalekim, nestalnim i nedostižnim. Ona je neka vrsta avangardne elegije

Sunčani aspekt i vepar osvetnik

Zašto je poginuo Nikola Zrinski 18. studenoga 1664?

Sunčani aspekt i vepar osvetnik

Tragični Zrinski hybris, neka vrsta oholosti koja izaziva bogove, namijenio je Nikoli vepra ubojicu kao osvetničko oruđe bogova, a Petra uklonio zemaljskim zakonom i carskom odlukom u procesu javnog poniženja

Pravi način kritike

Izložba Dossier Vrbik u galeriji Modulor

Pravi način kritike

Nije ovdje riječ o arhitekturi, pa ni o tehničkom dijelu urbanizma, nego o namjerama i provedbi profiterske neskrupulozne izgradnje

Vijenac 176

176 - 20. studenoga 2000. | Arhiva

Klikni za povratak