Kazalište

Piše Leon Žganec-Brajša
MIRO GAVRAN, ZABRANJENO SMIJANJE,
RED. MLADENA GAVRAN, TEATAR GAVRAN, PRETPREMIJERA 13. VELJAČE
Režija Mladene Gavran nenametljiva je, koristi se rješenjima koja su očekivana i tečna, prizore oblikuje u glumačkim naglascima, s osobitim osjećajem za prirodnost mizanscene i tečnost teksta

Piše Marta Brkljačić
VAJK SZENTE, MOMAČKA VEČER, RED. SLAVEN VIDAKOVIĆ, ZGK KOMEDIJA, IZVEDBA 18. VELJAČE

Piše Anđela Vidović
IVOR MARTINIĆ, SIN, MAJKA I OTAC SJEDE ZA STOLOM I DUGO ŠUTE, RED. ALEKSANDAR ŠVABIĆ, ZAGREBAČKO KAZALIŠTE MLADIH, PREMIJERA 14. VELJAČE
Mnoštvo je glumačke zaigranosti uneseno u Sin, majka i otac sjede za stolom i dugo šute, ali i podrugivanja kaosu u kojem živimo

Piše Oretta Bressan
B. SEJRANOVIĆ / G. VOJNOVIĆ, NIGDJE, NIOTKUDA, RED. IVICA BULJAN, HNK I. Pl. Zajca u Rijeci i HNK u Splitu, PREMIJERA 15. VELJAČE
Nakon gledanja predstave nije jasno što točno gledatelj iz svega toga može izvući, je li to težina Bekimova postojanja, šarm ljudi koje susreće, turbulentnost tog vremena ili možda jednostavno – ništa

Piše Petra Jelača
CHRISTOPHER HAMPTON, FILANTROP, RED. BRANKO IVANDA,
TEATAR ERATO I KMD U DUBROVNIKU, PREMIJERA 21. VELJAČE

Piše Ivana Slunjski
Marina Petković Liker, Zvuči kao papar, red. Marina Petković Liker,
UO Četveroruka, Zagrebački plesni centar, premijera 24. siječnja

IZDVAJA Nora Čulić Matošić

Piše Lucija Ljubić
IN MEMORIAM LUKRECIJA BREŠKOVIĆ
(30. KOLOVOZA 1940–12. VELJAČE 2025)
Neovisno o svojoj popularnosti i dobi, Lukrecija Brešković rado je nastupala i nije pravila razliku između malih, srednjih i velikih uloga

Piše Lara Marković
HRVOJE HITREC, TOMISLAV I ADRIANA, RED. ZORAN MUŽIĆ, GRADSKO KAZALIŠTE TREŠNJA, PREMIJERA 21. VELJAČE
Režijski kôd ne zapada u bajkovitost ni stiliziranost pa ni glumački ostvaraji ne nalikuju na karikature nego pokretom i izrazom prate pučki ili plemićki status likova