Kazalište
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Leon Žganec-Brajša
		
		MIRO GAVRAN, ZABRANJENO SMIJANJE, 
 RED. MLADENA GAVRAN, TEATAR GAVRAN, PRETPREMIJERA 13. VELJAČE
		
		
		Režija Mladene Gavran nenametljiva je, koristi se rješenjima koja su očekivana i tečna, prizore oblikuje u glumačkim naglascima, s osobitim osjećajem za prirodnost mizanscene i tečnost teksta
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Marta Brkljačić
		
		VAJK SZENTE, MOMAČKA VEČER, RED. SLAVEN VIDAKOVIĆ, ZGK KOMEDIJA, IZVEDBA 18. VELJAČE
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Anđela Vidović
		
		IVOR MARTINIĆ, SIN, MAJKA I OTAC SJEDE ZA STOLOM I DUGO ŠUTE, RED. ALEKSANDAR ŠVABIĆ, ZAGREBAČKO KAZALIŠTE MLADIH, PREMIJERA 14. VELJAČE
		
		
		Mnoštvo je glumačke zaigranosti uneseno u Sin, majka i otac sjede za stolom i dugo šute, ali i podrugivanja kaosu u kojem živimo
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Oretta Bressan
		
		B. SEJRANOVIĆ / G. VOJNOVIĆ, NIGDJE, NIOTKUDA, RED. IVICA BULJAN, HNK I. Pl. Zajca u Rijeci i HNK u Splitu, PREMIJERA 15. VELJAČE
		
		
		Nakon gledanja predstave nije jasno što točno gledatelj iz svega toga može izvući, je li to težina Bekimova postojanja, šarm ljudi koje susreće, turbulentnost tog vremena ili možda jednostavno – ništa
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Petra Jelača
		
		CHRISTOPHER HAMPTON, FILANTROP, RED. BRANKO IVANDA, 
 TEATAR ERATO I KMD U DUBROVNIKU, PREMIJERA 21. VELJAČE
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Ivana Slunjski
		
		Marina Petković Liker, Zvuči kao papar, red. Marina Petković Liker, 
 UO Četveroruka, Zagrebački plesni centar, premijera 24. siječnja
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		IZDVAJA Nora Čulić Matošić
		
		
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Lucija Ljubić
		
		IN MEMORIAM LUKRECIJA BREŠKOVIĆ 
 (30. KOLOVOZA 1940–12. VELJAČE 2025)
		
		
		Neovisno o svojoj popularnosti i dobi, Lukrecija Brešković rado je nastupala i nije pravila razliku između malih, srednjih i velikih uloga
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Piše Lara Marković
		
		HRVOJE HITREC, TOMISLAV I ADRIANA, RED. ZORAN MUŽIĆ, GRADSKO KAZALIŠTE TREŠNJA, PREMIJERA 21. VELJAČE
		
		
		Režijski kôd ne zapada u bajkovitost ni stiliziranost pa ni glumački ostvaraji ne nalikuju na karikature nego pokretom i izrazom prate pučki ili plemićki status likova