Vijenac 808

Kazalište

Uspješan nastavak uhodanim putom

Piše Leon Žganec-Brajša

MIRO GAVRAN, ZABRANJENO SMIJANJE,
RED. MLADENA GAVRAN, TEATAR GAVRAN, PRETPREMIJERA 13. VELJAČE

Uspješan nastavak uhodanim putom

Režija Mladene Gavran nenametljiva je, koristi se rješenjima koja su očekivana i tečna, prizore oblikuje u glumačkim naglascima, s osobitim osjećajem za prirodnost mizanscene i tečnost teksta

Cooneyjevski manirizam

Piše Marta Brkljačić

VAJK SZENTE, MOMAČKA VEČER, RED. SLAVEN VIDAKOVIĆ, ZGK KOMEDIJA, IZVEDBA 18. VELJAČE

Cooneyjevski manirizam

Katastrofa, to smo mi

Piše Anđela Vidović

IVOR MARTINIĆ, SIN, MAJKA I OTAC SJEDE ZA STOLOM I DUGO ŠUTE, RED. ALEKSANDAR ŠVABIĆ, ZAGREBAČKO KAZALIŠTE MLADIH, PREMIJERA 14. VELJAČE

Katastrofa, to smo mi

Mnoštvo je glumačke zaigranosti uneseno u Sin, majka i otac sjede za stolom i dugo šute, ali i podrugivanja kaosu u kojem živimo

I virtuoznost može dosaditi

Piše Oretta Bressan

B. SEJRANOVIĆ / G. VOJNOVIĆ, NIGDJE, NIOTKUDA, RED. IVICA BULJAN, HNK I. Pl. Zajca u Rijeci i HNK u Splitu, PREMIJERA 15. VELJAČE

I virtuoznost može dosaditi

Nakon gledanja predstave nije jasno što točno gledatelj iz svega toga može izvući, je li to težina Bekimova postojanja, šarm ljudi koje susreće, turbulentnost tog vremena ili možda jednostavno – ništa

Čovjek koji se želio svima svidjeti

Piše Petra Jelača

CHRISTOPHER HAMPTON, FILANTROP, RED. BRANKO IVANDA,
TEATAR ERATO I KMD U DUBROVNIKU, PREMIJERA 21. VELJAČE

Čovjek koji se želio svima svidjeti

Apsurd ne oslobađa

Piše Ivana Slunjski

Marina Petković Liker, Zvuči kao papar, red. Marina Petković Liker,
UO Četveroruka, Zagrebački plesni centar, premijera 24. siječnja

Apsurd ne oslobađa

KAZALIŠTE IZDVAJA

IZDVAJA Nora Čulić Matošić

KAZALIŠTE IZDVAJA

Svježina i radoznalost, talent i marljivost

Piše Lucija Ljubić

IN MEMORIAM LUKRECIJA BREŠKOVIĆ
(30. KOLOVOZA 1940–12. VELJAČE 2025)

Svježina i radoznalost, talent i marljivost

Neovisno o svojoj popularnosti i dobi, Lukrecija Brešković rado je nastupala i nije pravila razliku između malih, srednjih i velikih uloga

Kombinacija povijesti i kazališta za djecu

Piše Lara Marković

HRVOJE HITREC, TOMISLAV I ADRIANA, RED. ZORAN MUŽIĆ, GRADSKO KAZALIŠTE TREŠNJA, PREMIJERA 21. VELJAČE

Kombinacija povijesti i kazališta za djecu

Režijski kôd ne zapada u bajkovitost ni stiliziranost pa ni glumački ostvaraji ne nalikuju na karikature nego pokretom i izrazom prate pučki ili plemićki status likova

Vijenac 808

808 - 27. veljače 2025. | Arhiva

Klikni za povratak