Vijenac 371

Kazalište

Kritičarska pobuna protiv bezrazložna nasilja na scenama

24. svjetski kongres kazališnih kritičara i simpozij Teatar i humanizam u današnjem svijetu nasilja, Sofija, travanj 2008.

Kritičarska pobuna protiv bezrazložna nasilja na scenama

Puštanje praznog i destruktivnog nasilja na scenu bez službene društvene reakcije dokaz je da je u tim zemljama kazalište nevažno. Zbog takva teatra publika je ionako pobjegla iz kazališta

Kojim smjerom dalje

15. MEĐUNARODNI FESTIVAL MALIH SCENA, Rijeka, 3 – 10. svibnja 2008.

Kojim smjerom dalje

Jubilarno je izdanje još jednom potvrdilo visoke kriterije, vrsnoću i značenje Međunarodnog festivala malih scena

KAZALIŠNI GLOBUS

Rođendan Harolda Pintera

Nagrada Marin Držić za 2007.

Povratak ishodištu

Oluja sputana redateljskom mrežom

HNK u Zagrebu, William Shakespeare, Oluja, red. Ivica Kunčević

Oluja sputana redateljskom mrežom

Dok je u svojim posljednjim predstavama Hedda Gabler i Vučjak ostao u granicama korektne režije, Kunčević se u Oluji u potezu između svojih omiljenih mizanscenskih elemenata propadališta i rund-bine kolebao što bi zapravo htio reći

Zbiljska strana mita

15. MFMS, Rijeka, [mede:a], projekt Grzegorza Jarzyne, Burgtheater, Beč

Zbiljska strana mita

Jarzyna je Medejinu priču pomladio upravo toliko da bude suvremena, ali da ne dođe na crnu listu koju, ne samo u kazalištu, predvodi Bernhard

Iscjeliteljska snaga preobrazbe

Emilia Romagna Teatro Fondazione, Modena, Italija: OVA spanLJA TAMA, po knjizi Harolda Brodkeyja, red. Pippo Delbono

Iscjeliteljska snaga preobrazbe

Ova divlja tama u punom smislu riječi transcendira granice kazališta postajući duhovnim činom, mjestom stapanja suprotnosti, tuge i radosti, smrti i života. Mjestom iscjeliteljske snage preobrazbe

Provokacija nije jamstvo zrelosti

Koriolan / stup društva, red. Miran Kurspahić

Provokacija nije jamstvo zrelosti

Manipulirajući publikom, ograničavajući joj kretanje i prisiljavajući je na igru koju ne želi, Kurspahić ponavlja nasilje, reproducirajući nove ideologeme nasilja, kako na sceni, tako i izvan nje

Život i djela Marina Držića

Kazalište Marina Držića, Dubrovnik: Planet Držić, red. Ivica Boban

Život i djela Marina Držića

Daleko od toga da je Planet Držić predstava bez slabosti – pojedini su dijelovi predugi, ustrajavanje na kronologiji često vodi u dramaturški nejasne prelaske, pojedine uloge odigrane su bez zanosa – no predstava je to u koju je uložen golem trud

Vijenac 371

371 - 22. svibnja 2008. | Arhiva

Klikni za povratak