Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kolumne
ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI - Nives Opačić
KNJIŠKI MOLJAC - Pavao Pavličić
KULTURA MEDIJA - Stjepan Malović
U Hrvatskoj se sve manje vjeruje medijima. Podatak je to koji bi trebao zabrinuti novinare, ali još i više nakladnike. Nepovjerenje u medije izravno će pogoditi upravo njih i u konačnici će oni platiti najveći ceh

VIOLINSKI KLJUČ - Irena Paulus
Idilu za veliki orkestar Im Sommerwind Antona Weberna Zagrebačka je filharmonija pod dirigentskim vodstvom Jacquesa Delacôtea odsvirala meko, s pravim osjećajem za prozračnost skladateljeve glazbene misli (iznimne su bile solističke dionice koncertnog majstora Oresta Shourgota)

OD KONCERTA DO KONCERTA - Branko Magdić
Za Hilary Hahn kao veliko američko guslačko čudo zagrebački Lisinski nije bio dovoljno velik. Gromoglasni bravo, bravissima po isteku zadnje note na orkestralni tutti iz Koncerta za violinu u D-duru P. I. Čajkovskoga ponovljen je dokaz čiste gladi hrvatske publike za rasnim ...

JAZZ AD LIBITUM - Mladen Mazur
U sastavu sjajnog francuskog džezista Oliviera Franca svira i naš mladi, jamačno jedan od trenutno najboljih europskih swing-bubnjara Bernard Flegar

Nema zemlje za starce (No Country for Old Men), red. Joel & Ethan Coen
Nema zemlje za starce velik je i vrlo kontemplativan komad u svojim razornim tišinama, čiji neuroni odašilju verbalne i vizualne signale filma, literature i pop-kulture na kojima su Coenovi odrastali, poput neke taksidermijske prodavaonice na čijim su policama poredani svi mogući preparirani ...

Živi i mrtvi, red. Kristijan Milić
364 - 14. veljače 2008. | Arhiva