Vijenac 356

Kazalište

Za jednokratnu uporabu

Drama HNK u Splitu: Nikolaj Koljada, Poloneza Oginskoga, red. Borna Baletić

Za jednokratnu uporabu

Psihološko–sociološki pristup radnji komada, s rezultatom iskaza drame osoba unutar drame jednog vremena, zahtijevao bi mnogo više truda od onoga koji je autor predvidio za brzo katapultiranje svog novog uratka na svjetsko tržište površnosti

Knez još vlada

Kazalište Marina Držića, Dubrovnik: Ivo Vojnović, Suton, red. Joško Juvančić

Knez još vlada

Dubrovačko kazalište novu sezonu počelo je izvedbom najbolje drame conte Iva, dostojno obilježivši godišnjicu Vojnovićeva rođenja, no bio je to i Suton koji je otvorio neke nove koncepcijske mogućnosti, predstava koja je oduševila dubrovačku premijernu publiku

Predstava sporednih likova

Gradsko kazalište Trešnja: Charles Dickens, Oliver Twist, red. Rene Medvešek

Predstava sporednih likova

Groteskna viktorijanska zbilja iz Dickensa uopće nije nešto što se događa nekom drugom, i u nekom drugom vremenu

Izložbeni spektakl

Drama HNK u Zagrebu: Botho Strauss, Park, red. Janos Szikora

Izložbeni spektakl

U hladnom i prozračnom ambijentu protječe precizno vođen, profesionalno besprijekorno odigran u smjeni skupnih i pojedinačnih prizora u ironijskom modusu oslikan opis erotskih orgija koje slobodno slijedeći i varirajući Shakespearea ocrtavaju razbuđenu podsvijest i sljepilo nagona

Dovoljno je deset riječi

Kazalište Mala scena, Zagreb: A tko si ti?, red. Ivica Šimić

Dovoljno je deset riječi

Na različitosti izvođačica temelji se predstava s nenametljivom interakcijom koja u sebi nosi prekrasnu poruku o prihvaćanju Drugoga i bogatstvu koje ono za sobom nosi

Umjetnost je deformacija

KAZALIŠNI GLOBUS

Umjetnost je deformacija

U dobroj vjeri

Grupa u Teatru Exit, Zagreb: Sve što je dobro i pametno, autor Dražen Šivak

U dobroj vjeri

Dražen Šivak i dramaturginja Olja Lozica propustili su jedinstvenu priliku da uistinu dadu mašti na volju i kreiraju svijet za kojim čeznemo, a ne svijet koji nas prazni i troši

Osnove ljubavi

Teatar Rugatino & Udruga Interkultura: Jasminka Petrović, Sex za početnike, red. Ivan Leo Lemo

Osnove ljubavi

Predstavu možemo ocijeniti kao pametan, maštovit i hvalevrijedan scenski angažman koji bi mogao mladima ponuditi humaniju i ljepšu stranu sazrijevanja

Vijenac 356

356 - 25. listopada 2007. | Arhiva

Klikni za povratak