Vijenac 346

Glazba

Velika violinistička tradicija

Razgovor: Zlatko Stahuljak, glazbeni pedagog

Velika violinistička tradicija

Na posljednjem natjecanju Vaclav Huml bilo je šest naših kandidata. Nakon stanovite stagnacije to je bio napredak, a prvi se put dogodilo da je netko iz Zagreba dobio treću nagradu. Bio je to Ivo Dropulić

U rukama zla

Slovensko narodno kazalište u Mariboru: Charles Gounod, Faust, red. Alessio Pizzech, dir. Lorenzo Castriota Skanderbeg

U rukama zla

Predstavi veliku privlačnost daje uloga Margarete u tumačenju sopranistice Sabine Cvilak, bogata, tamna glasa i blistavih visina koju vrijedi čuti

Vatra i voda

VIOLINSKI KLJUČ - Irena Paulus

Vatra i voda

Gostovanje Klavirskog kvarteta Berlinske filharmonije bilo je doživljaj – možda nešto manji nego što se očekivalo – ali ipak, koncert koji je trebalo čuti

Violončelo je kralj

CD KLASIKA: Jan Vogler; The Secrets of Dvořák’s Cello Concerto, SONY CLASSICAL

Violončelo je kralj

Vogler je pružio nadahnuto čitanje Dvořákova Koncerta, a u spomenutim transkripcijama pjesama dokazao je u kolikoj je mjeri pjev u samoj biti kako skladateljeva glazbenoga mišljenja tako i violončela kao instrumenta

Svijet za svijet

OD KONCERTA DO KONCERTA - Branko Magdić

Svijet za svijet

Kad dirigira violinist

GLAZBENA KRONIKA - Višnja Požgaj

Kad dirigira violinist

KLUPSKI FESTIVAL JAZZA

JAZZ AD LIBITUM - Mladen Mazur

KLUPSKI FESTIVAL JAZZA

Zagrebački je The Jazz Club u omanjem podrumskom prostoru u Gundulićevoj ulici od 10. do 20. svibnja ugostio International Jazz Festival – All That Jazz

Izvanserijski autor i pjesme

CD: Alfi Kabiljo, Pjesme za sva vremena, Croatia Records

Izvanserijski autor i pjesme

Pjesme za sva vremena reprezentativan su izbor iz pop-pjesmarice Alfija Kabilja s obiljem skladbi koje su obilježile domaće zlatno doba festivala i podosta hitova, uz začin ponekog nepravedno preskočena ili zaboravljena bisera

Istočnjački kolorit

Filmska glazba: Pirati s Kariba. Na kraju svijeta (Pirates of the Caribbean: At World’s End), red. Gore Verbinski, sklad. Hans Zimmer

Istočnjački kolorit

Partitura je bogata i prepuna raznih dosjetki, no nažalost, te je dosjetke vrlo teško čuti zbog straha od tišine, zbog harmonijskog, a ne melodijskog pristupa, ali i zbog vrlo zabavna filmskog sadržaja

Vijenac 346

346 - 7. lipnja 2007. | Arhiva

Klikni za povratak