Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Glazba

VIOLINSKI KLJUČ - Irena Paulus
Roman Simović i Ratimir Martinović dva su vrsna glazbenika koji se mogu uspoređivati s najvećom svjetskom elitom. Svirajući Suitu u starom stilu Alfreda Schnittkea, naveli su slušatelje da osjete intimnost muziciranja, igranja tonovima i novoga pristupa starom glazbenom materijalu

OD KONCERTA DO KONCERTA - Branko Magdić
Vrhunac koncerta Zagrebačke filharmonije bio je briozno donesena Istarska suita Natka Devčića. Skrojena kao po mjeri Šutejeva temperamenta i osjećaja za suprotnost u arhitekturi s plesnim i ritmičkim složencem od glazbe (i) (neo)nacionalnoga znakovlja, Devčićeva doživljajna slika arhaičnih (sekundnih) intervala i stilizirana ...

CD KLASIKA: Dubrovački simfonijski orkestar, Papandopulo, Nardeli, Cantus, 2006.
Slušljivost i dopadljivost CD-a svakako ističem kao prednost, s obzirom da postoji obilje nosača zvuka sa skladbama hrvatskih skladatelja koje prosječni slušatelj može recipirati tek uz iznimne napore

Opera Slovenskoga narodnog gledališča, Cankarjev dom, Ljubljana: Jules Massenet, Don Quichotte, red. Thomas Schulte-Michels, dir. Peter Feranec
Thomas Schulte-Michels sjajno je osjetio Massenetovu glazbu, sposobnu da profinjenim lirizmom ispuni prazan scenski prostor, tek s nešto njegovih scenografskih elemenata. Solistička je podjela prvorazredna. Teško se odlučiti o prvenstvu između Dulcineje altistice Mirjam Kalin i Don Quichottea basa Konstantina Gornyja

IZ SVIJETA OPERE

GLAZBOSKOP

GLAZBENA KRONIKA - Višnja Požgaj

JAZZ AD LIBITUM - Mladen Mazur
Nadaren, prodoran i željan sviranja, Ratko Zjača uspio se brzo probiti na međunarodno tržište jazza, ne zaboravivši ni naše prostore ni svoje podrijetlo, deklarirajući se uvijek kao jazz–glazbenik iz Hrvatske

Filmska glazba: Put lubenica, red. Branko Schmidt, sklad. Miroslav Škoro
Filmska je partitura čvrsto vezana sa svim ostalim filmskim aspektima (kraj je čudesan) – i to ne samo sa slikom nego s drugim glazbama, sa zvukom, s razvojem priče, a osobito s najskrivenijim ljudskim osjećajima

KONCERT: Vaya Con Dios, KD Vatroslava Lisinskog, Zagreb, 5. veljače 2007.
Ako je potkraj osamdesetih vedar, uglavnom akustično utemeljen, pop egzotičnih primjesa i bio odmor za uši zasićene sintetičkim ritmovima, skladbe Vaya Con Dios ostale su svježe jedino u glavama poklonika
338 - 15. veljače 2007. | Arhiva