Vijenac 337

Film

Skrivene oštrice

REVIJA AZIJSKOGA FILMA 2, Zagreb, 18. siječnja – 7. veljače 2007.

Skrivene oštrice

Film Okus čaja Katsuhita Ishiija možemo smatrati možda i najprihvatljivijim u prva dva tjedna Revije azijskog filma, u izboru što više nego zorno dokazuje iznimnu svježinu stvaralačkih pristupa filmskih stvaraoca zemljopisno, kulturno i tradicijski tako različitih podneblja

Urbane lisice

Provala (Breaking and Entering), Anthony Minghella

Urbane lisice

Usporednim zavirivanjem iza razdrmanih obiteljskih zidova Willove više klase, Provala čitko naznačuje i svojevrsnu simetriju intimnog nezadovoljstva među kingkrosovcima. Čini se ipak kako su začini raznih identiteta prevagnuli na štetu psihološkog motiviranja

Magla svuda oko nas

PUT LUBENICA, red. Branko Schmidt

Magla svuda oko nas

Sveopće beznađe i sivilo Schmidtova, filma koje neće spasiti ni bjelina autoceste kojom njegova Kineskinja odlazi prema Zapadu u neizvjesnu budućnost, već je postalo zaštitni znak novoga hrvatskog filma i prava je šteta da Schmidt nije Marku pružio šansu da se izvuče ...

Što sa samim sobom?

KINOTEKA - Ante Peterlić

Što sa samim sobom?

Uz ciklus filmova Woodyja Allena na HTV-u

Film je postao najbolji izvozni proizvod hrvatske kulture

Ognjen Sviličić, filmski redatelj

Film je postao najbolji izvozni proizvod hrvatske kulture

Hrvatski film nikad nije bio bolje. Mogu vam sad nabrojiti deset hrvatskih filmova koji imaju stranoga distributera. Kad se dogodilo da je u roku dvije godine prevedeno desetak mladih hrvatskih dramskih pisaca na dvadesetak stranih jezika? Pa o tome bi se pisalo ...

Ajde film, prođi!

Ajde, dan... prođi..., red. Matija Kluković

Ajde film, prođi!

U filmu se mnogo govori, što bi trebalo biti nadomjestak za činjenicu da se gotovo pa ništa ne događa! Dugi, isprazni razgovori ponajčešće su tek monolozi koji ne traže sugovornika. No, banalnost u filmu ne dospijeva do bilo kakve umjetničke sublimacije. Ne ...

Svjedočenje filmom

Feljton: Hrvatski filmski redatelji DOKUMENTARNI film: Rudolf Sremec (2)

Svjedočenje filmom

Objašnjavajući svoj dokumentaristički credo Sremec je spomenuo kako je svoje filmove snimao ne skrivenom kamerom, ne kamerom aa la cínema vérité, nego prijateljskom kamerom. Putovao je sa svojim junacima, rano ustajao s njima, kasno lijegao. Lovio je trenutke istine o njima, poslije ...

Vijenac 337

337 - 1. veljače 2007. | Arhiva

Klikni za povratak