Vijenac 322

Glazba

CSERFÖ, ŠTO JE TO?

JAZZ AD LIBITUM - Mladen Mazur

CSERFÖ, ŠTO JE TO?

Festival Jazzland vlasništvo je vrlo dobra mađarskog alt–saksofonista klasičnoga jazza Ivana Tiborcza. Svake se večeri na tom prostoru pod bakljama okupi nevjerojatnih tisuću i više slušatelja

U svjetlosti baklji i mjesečine

GLAZBENA KRONIKA

U svjetlosti baklji i mjesečine

Koncert Nove Schole Gregoriane s programom Misterij Krista (duhovni rast kroz gregorijansko pjevanje) bio je dar Papinskog instituta za crkvenu glazbu, koji je ove godine visokim pokroviteljstvom odao priznanje festivalu Dvigrad, prepoznavši njegovu vrijednost, koja zahvaljujući osmišljenim programima u izvedbama najboljih stručnjaka ...

Autentičnost koja to jest i nije

OD KONCERTA DO KONCERTA - Branko Magdić

Autentičnost koja to jest i nije

Tango Sensations je i Peter Soave i gudački četverac Rucner, dakako, iznad čijega se uvijek prvoga i uvijek neponovljivo strastvena zaljubljivanja u tango krije ime Astora Piazzolle

U školi za ljubavnike

Opera HNK u Osijeku: Wolfgang Amadeus Mozart, Cosi fan tutte, red. Ivan Ivica Krajač i Zlatko Kauzlarić Atač, dir. Mladen Tutavac

U školi za ljubavnike

Cosi fan tutte je komična opera, no te je večeri, u osječkom HNK smijeha bilo vrlo malo. Komunikacijski problem na relaciji izvođači – gledatelj prouzročen je izrazito lošom dikcijom polovine solističkog ansambla, tako da su mnogi gledatelji zasigurno poželjeli titlove

Pogođene paralele

CD KLASIKA: Scenes, Anđelko Krpan, Marko Genero; Croatia records, 2004.

Pogođene paralele

Bez mudrovanja

Filmska glazba: X–MEN: POSLJEDNJA FRONTA (X–Men: The Last Stand), red. Brett Ratner, sklad. John Powell

Bez mudrovanja

Serijal filmova X–Men doista je zahvalan za skladanje. No ipak ima nedostatak: budući da je izvorno riječ o stripu, što znači da se u film neizbježno uvlači element kiča, taj kič povlači tipičnosti holivudske filmske glazbe

HRVATSKA ZABAVNA PJESMARICA

CD: Ferdo Pomykalo i njegov revijski orkestar, Drage uspomene, Perfekt Music & Croatia Records

HRVATSKA ZABAVNA PJESMARICA

Iz cjelokupnog materijala može se jasno iščitati sjajan i prepoznatljiv Pomykalov aranžerski i dirigentski rukopis, majstorsko vođenje orkestra i vještina koju je Pero Gotovac nazvao »pitkim, elegantnim touchem«

Vijenac 322

322 - 6. srpnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak