Vijenac 322

Kazalište

Rekvijem za kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Rekvijem za kazalište

Kvaliteta kao nadomjestak za tragediju

Werther!, Gruppe Stemann-Burgtheater (BEČ, AUSTRIJA)

Kvaliteta kao nadomjestak za tragediju

Stemann i Hochmair onomu što se inače percipira kao nesretna ljubav zapravo dodaju pravu boju pomalo smiješna, ali zapravo tragična solipsizma i egoizma

POHVALA NESTRPLJIVOSTI

20. EUROKAZ

POHVALA NESTRPLJIVOSTI

Ispruži se, John Jasperse Company (New Jork, SAD); Sramota, k.o., ADU, Eurokaz (Zagreb, Hrvatska); Grmače, Teatar &td, ADU, Eurokaz (Zagreb, Hrvatska), Festival Ex Ponto (Ljubljana, Slovenija); Viva Verdi, Via negativa (Ljubljana, Slovenija), HNK, Teatar &TD, Eurokaz (Zagreb, Hrvatska); Korcsula, Pintér Béla és ...

Laokoon u dnevnom boravku

Zagrebačko kazalište mladih: Nataša Rajković, Bobo Jelčić, S druge strane

Laokoon u dnevnom boravku

Izrazom inercije, patnje, bezizlaza, ali i nadasve zagonetne topline koja sve privlači — u središtu predstave glumačka je kreacija Ksenije Marinković

Duhovi iz kuće priča

20: EUROKAZ: Ex-pozicija (proces_grad 02), Boris Bakal & Bacači sjenki (ZAGREB, HRVATSKA)

Duhovi iz kuće priča

Nakon inicijacije gost–šetač postaje punopravni stanovnik potrošene kuće priča ili kuće potrošenih priča

Na putu u Babilon

20. EUROKAZ

Na putu u Babilon

Elfriede Jelinek, Babilon; Burgtheater (Beč, Austrija); William Shakespeare, Timon Atenjanin, Laboratorio Nove (FirenzE, Italija), Turski teatar (Skoplje, Makedonija), Narodni teatar (Bitolj, Makedonija); Korcsula, Pintér Béla Ás Társulata (Budimpešta, Mađarska)

Izgubljeni svjetionik

30. dani satire, SK Kerempuh, Zagreb, 3 – 20. lipnja 2006.

Izgubljeni svjetionik

Dani satire, ovakvi kakvi jesu, prerastaju — polako, ali sigurno u Dane komedije, ništa loše u tome (publika je, kao i uvijek kad je Kerempuh u pitanju, prilično zainteresirana), no nameće se drugi problem: naime, ili festival ili satiru treba redefinirati

Vijenac 322

322 - 6. srpnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak