Vijenac 311

Kazalište

Oaza bezbrižnosti

Gradsko kazalište Trešnja: Charles Perrault, Pepeljuga, red. Robert Waltl

Oaza bezbrižnosti

Režije Roberta Waltla ostavljaju dojam da je čitava predstava ostvarena istom rukom koja nenametljivo dominira preciznim usklađivanjem svih izvrsnih, ničim sputanih pojedinačnih ostvarenja

Glumački trijumf

PLANET ART: Jeff Baron, U posjetu kod gospodina Greena, red. Aida Bukvić

Glumački trijumf

U novije vrijeme malo se kad oba elementa, izvrstan marketing i isto tako dobra predstava, usklade do te mjere kao što se to ovih dana dogodilo s hrvatskom praizvedbom U posjetu kod gospodina Greena

Komičarska virtuoznost

GSK Kerempuh: Alan Ayckbourne, Zabune, red. Mustafa Nadarević

Komičarska virtuoznost

Repertoarnom potezu Kerempuha nema se što prigovoriti: igra je to na sigurno, koja će privući i nasmijati njegovu stalnu publiku

Visoka napetost

Kazalište Mala scena: Lana Šarić, Ifigenija (po motivima Euripidove tragedije Ifigenija u Aulidi), red. Ivica Šimić

Visoka napetost

Svojom Ifigenijom Lana Šarić pokazala je siguran dramski talent, osjećaj za izgovorenu riječ i dobar dramaturški ukus. To je čvrst temelj za buduća izvorna djela mlade autorice

NEISPUNJENA OČEKIVANJA

Opera HNK u Zagrebu: Pietro Mascagni, Cavalleria rusticana i Ruggero Leoncavallo, Pagliacci, red. Plamen Kartaloff, dir. Loris Voltolini

NEISPUNJENA OČEKIVANJA

Premijerna postava 20. siječnja čini se da i nije bila najbolja. Bilo je doduše ugodnih iznenađenja, ali i razočaranja. Izbor Inge Heinl–Stančić za dramsku ulogu iznevjerene djevojke Santuzze u Cavalleriji nije bio najsretniji. Ona nije pružila dovoljno dramatske snage i osjećajnosti da ...

Magla svuda oko nas

Gostovanje u ZKM–u: Teatro Metastasio Stabile della Toscana iz Prata, Italija: Edoardo Erba, Životinje u magli, red. Paolo Magelli

Magla svuda oko nas

Izabravši izvrstan Erbin tekst, Paolo Magelli režirao je predstavu koja u svakom pojedinom segmentu živi u punoj snazi: kako u glumačkoj podjeli, u vizualnom jeziku predstave i u glazbi Alexandera Balanescua, tako i u autentičnoj kazališnoj filozofiji

Vijenac 311

311 - 2. veljače 2006. | Arhiva

Klikni za povratak