Vijenac 311

Naslovnica

Mojih pola stoljeća filmske kritike

Petar Krelja, filmski kritičar i redatelj

Mojih pola stoljeća filmske kritike

Neizmjerno me raduje činjenica da je hrvatski film zavladao u regiji i da ga se prepoznaje i cijeni u svijetu, a nagrađuje na festivalima. Nakon svojedobne dominacije zagrebačkoga crtanog filma, kada smo bili osvojili na stotine nagrada, evo još jednom da naš ...

Dopadljivi asketizam

Premijera: Sjeme Tamare Curić i Lift Larise Lipovac

Dopadljivi asketizam

Larisa Lipovac i ovaj put stvara začudno, zaigrano djelo, jer na scenu i suigru poziva i suradnike za glazbu, kostim i video, puštajući da konkretna, početno zadana situacija vožnje dizalom, od mašte, želje i asocijacije preraste u totalni tulum

NALJEPNICE ZA BISKUPA

ETIKETIRANJEM DO ZABLUDA ILI SLUČAJ JOSIPA JURJA STROSSMAYERA

NALJEPNICE ZA BISKUPA

Svima su zasigurno poznati brojni primjeri etiketiranja koji se dekodiraju na dva potpuno suprotna načina — ili pozitivno ili negativno. Ono što jedni drže istinitim, ispravnim i pozitivnim, drugi s pravom interpretativno odbacuju kao negativno i zabludno. Nema boljeg primjera za takav, ...

RIZIČNA GEOMETRIJA AGONIJE

Premijera u HNK u Varaždinu: Miroslav Krleža, U Agoniji, red. Petar Veček

RIZIČNA GEOMETRIJA AGONIJE

Plesati negdje drugdje

Fotomorgana, Jasenko Rasol, Ana Opalić, Igor Kuduz, Galerija Studentskog centra, Zagreb, 15 — 16. prosinca 2005; 21 — 28. veljače 2006.

Plesati negdje drugdje

O upitnim granicama plesnog i stvarnog pokreta jasno govore radovi Kuduza i Rasola koji su, zajedno s Barbarom Matijević, plesu pristupili kao otvorenom području izražavanja pokretom u bilo kojoj zadanoj ili nezadanoj situaciji. Ana Opalić zadaći je pristupila igrom druge vrste, igrom ...

Vijenac 311

311 - 2. veljače 2006. | Arhiva

Klikni za povratak