Vijenac 301

Film

Hvala na čokoladi

Charlie i tvornica čokolade (Charlie and the Chocolate FacTory), red. Tim Burton

Hvala na čokoladi

Charlie je definitivno bolji od najfinije čokolade, a namijenjen je antipoterovskoj gerili

Pobjeda autsajdera

CINDERELLA MAN, red. Ron Howard

Pobjeda autsajdera

Cinderella Man solidno je snimljena, no ne i osobito originalna biografsko–boksačka drama, kakvu smo mnogo puta mogli gledati

Kloneći se mainstreama

Slomljeno cvijeće (Broken Flowers), red. Jim Jarmusch

Kloneći se mainstreama

Gorko–slatka, humorno–mračna komedija / (melo)drama / film ceste Slomljeno cvijeće u prvome redu predstavlja osebujan glavni muški lik; još jedan u nizu Jarmuschevih ekscentričnih marginalaca i autsajdera svojstvene životne filozofije

Soba s pogledom

Ciklus mađarskog filma

Soba s pogledom

Crno–bijela faktura Iskušenja tek povremeno prošarana kadrovima u boji svakako nudi zanimljiva junaka u interpretaciji Marcella Miklosa

Orgija fatalnosti

Kino: Crash (Fatalna nesreća), red. Paul Haggis

Orgija fatalnosti

Ljudski teška tematika ne zaslužuje ovako nesretnu banalizaciju

Teksaški ekološki masakr

TV: MILAGRO (THE MILAGRO BEANFIELD WAR), RED. ROBERT REDFORD

Teksaški ekološki masakr

Redatelj postupno uvodi niz osebujnih likova i pojava, uspijevajući realizirati fino odmjerenu smjesu razvijene ekološke svijesti, portreta egzotične zajednice i pastoralnog ozračja

Hiroyuki Sanada

Glumac iz sjene

Hiroyuki Sanada

Iznimno čašćen i cijenjen glumac s visokim statusom u domovini, ali i inozemstvu, koji pomno i ozbiljno bira uloge te s njim uživaju surađivati neka od najuglednijih imena svjetskoga filma

Hoćemo još!

Revija azijskog filma, Broadway Tkalča, Zagreb, 8 — 22. rujna 2005. (II. dio)

Hoćemo još!

Samouki autsajder, počesto kritiziran, ali i obožavan Kim Ki–duk, u prvome redu intuitivan umjetnik sa snažnim uporištem u vizualnom, manje orijentiran na dijalog, opet se pokazao beskompromisnim autorom koji preko teških, kontroverznih, ekstremnih motiva progovara i želi doći do onoga što je ...

Prostor između

Filmski program 3. Queer Zagreba 2005.

Prostor između

Ovogodišnja tema festivala Queer Zagreb 2005. posegnula je u arhipovijest svakog pojedinca — djetinjstvo. Kako se kaže u propagandnom predgovoru voditelja programa Zvonimira Dobrovića: »Treća godina života u djece može se opisati kao istraživalačka — nečije Sunce, Zlato i Milo kreće u ...

Vijenac 301

301 - 29. rujna 2005. | Arhiva

Klikni za povratak