Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film
DNEVNIK CHE GUEVARE (Diarios de motocicleta), red.Walter Salles
Sallesov esej ima akcent na prirodi. A jedna od najvećih prirodnih ljepota upravo je karizmatični Gael Garcia Bernal, čija je manekenska pojavnost savršeno usklađena s Cheovim erotskim magnetizmom
FILMSKA ČETVRT
DOKUMENTARNI FILM: OKTAVIJAN MILETIĆ
Zasigurno je rano razumijevanje samosvijesti filma omogućilo Oktiju ne samo dostojanstvenu filmsku karijeru nego i ponos kojim je tiho i postojano razbijao ljušture našega svekolikoga konzervatizma i nadahnjivao mlađe naraštaje
ZARUKE SU DUGO TRAJALE (UN LONG DIMANCHE DE FIANÇAILLES), RED. JEAN-PIERRE JEUNET
Kao vrstan pripovjedač redatelj se ne libi priču pripovijedati na način da čitav film dobije auru onceupon a time priče za laku noć
STRANPUTICA (SIDEWAYS), RED. ALEXANDER PAYNE
Stranputica je jedan od onih filmova koji će vas doslovce nadahnuti. A možda i opiti aromom rafinirana spoja filantropije i hedonizma
TV: ONA JE PRAVA (SHE’S THE ONE), RED. EDWARD BURNS
Atraktivni izgled glavnih glumaca pozitivno utječe na pridobivanje gledateljske pozornosti, dok uvjerljive odigrane uloge potvrđuju dojam životnosti i realističnosti priče
ANĐELI OD ČELIKA (IRON JAWED ANGELS), RED. KATJA VON GARNIER
Razgrnemo li sve ukrase čeličnih anđela, bit ćemo, ako ništa drugo, barem malko informiraniji, možda pametniji ili pametnije
U POVODU DVD-IZDANJA FILMOVA BRAĆE MARX
Kao prvi veliki anarhisti zvučnog filma, nedvojbeno su uspostavili specifičnu tradiciju, koja je preživjela u televizijskim oblicima u razdoblju od Montyja Pythona do South Parka, pa smo im i u tom smislu, čak i ako ih ne vidimo u najboljim izdanjima, dužnici
GLUMAC IZ SJENE
Ukupno odigravši više od dvadeset filmskih uloga (ne računavši nastupe u serijama), Church ipak nikad nije dobio nijednu nagradu. Stoga je sve nadoknadio njegov posljednji nastup - Stranputica, koji mu ih donosi uistinu zavidan broj
ISKUPLJENJE NA RIJECI (MEAN CREEK), RED. JACOB AARON ESTES
Fatum igra glavnu ulogu u filmu: a sve i ako je Estesov scenarij tehnički vješt u njegovoj razradi, tek njegova tankoćutna režija, nesklona teškoj retorici i rješenjima koja bi se nametala inercijom, daje filmu istinski pedigre
FANTOM U OPERI (THE PHANTOM OF THE OPERA), RED. JOEL SCHUMACHER
Fotografske igre do kraja neopazice vode gledateljsku percepciju: na kraju je Fantom opet dobar, smiren, spreman na još jednu, i to najveću žrtvu. No vidjet ćemo u onom oronulom crno-bijelom sadašnjem vremenu da se nikada nije odrekao ljubavi i da crvenilo njegove ...
286 - 17. veljače 2005. | Arhiva