Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

FILMSKA ČETVRT

Kosi hitac: Elephant, red. Gus Van Sant
Vrijednost Van Santova filma leži baš u tome što nam tragični incident prikazuje kao potpuno apsurdan događaj u potpunosti integriran u najobičniju svakodnevicu srednjoškolaca

Mladi bogovi / Hymypoika, Finska, 2003, red. J. P. Siili
Sveprisutnost tehnologije videosnimanja — donekle specifična za Finsku, iako ne i njoj jedinstvena — daje Siiliju priliku za uspostavljanje poetike i tragike čina zabilježena gledanja: riječ je o motivu koji je uvijek lelujao pri površini filmske dramaturgije (Powellov Peeping Tom i Soderberghov ...

Filmska glazba: Troja (Troy), red. Wolfgang Petersen, glaz. James Horner
No nisu samo glasovi karakteristični za partituru Troje. Karakteristične su i brojne fanfare koje su možda najbolji dio Hornerove partiture

Glumac iz sjene
Iako mu se počesto osporava prava umjetnička snaga, mnoge je kritičare i pridobio nakon uloge u filmu Bicho de Sete Cabeças (Sedmoglava zvijer 2001) autobiografije Austregésila Carrana o nesnosnu životu u mentalnoj instituciji

Dani nogometa (Días de fútbol), red. David Serrano

Max von Sydow, Actor’s Masterclass, Filmski festival u Cannesu
Za Bergmana, za kojega priznaje da je najviše utjecao na njega, kaže da je na snimanju uvijek savršeno pripremljen i zna sve detalje, ali nikada ne daje analizu likova ni izravne upute za glumu, već nadahnjuje ljude da dijele njegov entuzijazam, točnost ...

Dan poslije sutra (The Day After Tomorow), red. Roland Emmerich
Emmerichova operacija nije ništa drugo nego CGI-repriza Dana nezavisnosti. Prizori uništavanja efektni su u svom digitalnom grandeuru

Glavom kroz zid (Gegen die Wand), red. Fatih Akin
Težina neizrečenih emocija cijelim je trajanjem filma veća od onih ekspliciranih

Histerično sljepilo (Hysterical Blindness), red. Mira Nair
268 - 10. lipnja 2004. | Arhiva