Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište
KOMENTAR: 27. Dani satire
Ukupno, Dani satire ove su godine pred zagrebačku publiku trebali donijeti četiri nove predstave, a donijeli su samo tri — od njih osamnaest na programu
HNK Zagreb: Gostovanje Slovenskog narodnog gledališča, J. B. P. Moliere: Škola za žene, red. Mateja Koležnik
Komedija iz 17. stoljeća u novom prijevodu Aleša Bergera postavljena je u idealizirano čistoj i aseptičnoj okolini pedesetih godina 20. stoljeća
KAZALIŠNI GLOBUS
TEATROSKOP
Sjećanje: Janko Marinković (1923–2003)
Prevodio je drame njemačkih, francuskih i talijanskih autora. Nezaobilazne esejističke tekstove objavio je o Heinrichu von Kleistu, Johannu Nestroyu, Erwinu Piscatoru
HNK Zagreb: gostovanje Primorskog dramskog gledališča Nova Gorica, Grigorij Gorin, Kean IV, red. Georgij Paro
Okvira u ovoj igri ima i previše, i svi su potpuno logični, autorski precizni koliko i jednostavni, te s lakoćom odigrani u vještoj, pažljivoj i zato na trenutke odveć ravnomjernoj režiji
Fernando Pessoa: Mornar, KUFER, Tvornica Jedinstvo, red. Oliver Frljić
Glumice u predstavi funkcioniraju kao međusobni okidači, pa u nizu stilskih vježbi jedna drugoj umjesto šlagvorta daju psihičko stanje
Dani satire: Satiričko kazalište Kerempuh, Fadil Hadžić, Ljubavni ultimatum starog gospodina, red. Zoran Mužić
Unatoč svemu, ova predstava zapravo nema nijedan veći minus, ali ni neki veći plus koji bi je izdvojio iz mora lakogledljivih, ali i lakozaboravljivih predstava
Peter Brook ponovno u Hrvatskoj
U ovoj predstavi želio sam oljuštiti nebitno, stoga sam izostavio neke scene, a neke malo prearanžirao pa tako Hamletov monolog Biti ili ne biti dolazi nakon ubojstva Polonija
243 - 26. lipnja 2003. | Arhiva