Vijenac 238

Kazalište

Schilling, Shakespeare i video

KAZALIŠNI GLOBUS

Schilling, Shakespeare i video

Skladna cjelina

HNK Split: Jon Fosse: Varijacije o smrti, red. Nenni Delmestre

Skladna cjelina

U Splitskom HNK moglo se provjeriti da li je Fosse samo jedna od razvikanih vrijednosti kakve ponekad pod krinkom nove europske drame stignu na naše pozornice ili je doista kvalitetan i intrigantan dramatičar. I pokazalo se na sreću to drugo

Kazališna arheologija

DK Gavella: Edward Albee, Zoološka priča, red. Slavko Brankov

Kazališna arheologija

Redatelj s glumcima očito ne zna raditi, niti mu je do njih stalo, a uostalom ni do publike

Glad za strašću

Teatar &TD: Slavenka Drakulić, Božanska glad, red. Damir Zlatar Frey

Glad za strašću

Freyeva poslovična spektakularnost odnosi se, pored inzistiranja na glumčevoj pojavnosti i usredotočenosti, i na vješto komponiranje svih ekspresivnih kazališnih komponenti

Oživljena kazališna povijest

Otvaranje Scene Strozzi i izložbe o kazališno-glazbenoj obitelji Strozzi, najvećoj hrvatskoj umjetničkoj dinastiji

Oživljena kazališna povijest

Kolaži monologa veterana hrvatske kazališne umjetnosti jedinstvena su mogućnost putovanja kroz kazališnu prošlost, teatarski vremeplov koji nam pruža priliku da vidimo djeliće nastupa iz povijesnih predstava od kojih mnoge već dugo nisu na kazališnim daskama. Jedna od najpoznatijih izvedbi odabranih monologa u ...

Toplina mimike

Teatar Exit: Shel Silverstein, I drvo je bilo sretno, red. Rene Medvešek

Toplina mimike

Jednostavnost i nepretencioznost Medvešekove redateljske poetike upisana je u svaki detalj, kostime Martine Karle Franić, scenski pokret Jasne Čizmek Tarbuk, krpene lutke Tihane Mikše Perković, sve do izvođača

Visoki standard

INK: 3. dani slovenske kulture u Istarskome narodnom kazalištu

Visoki standard

Ovogodišnji Dani slovenske kulture bavili su se socio-kulturološkim preispitivanjem odnosa pojedinca i zadanih društvenih normi. Jednostavnije rečeno, slovenski su autori na pulskoj pozornici progovorili o osobnome doživljaju sreće i različitim putovima potrage za njom

Suvremeno i lepršavo

Gradsko kazalište Joza Ivakić, Vinkovci: Eugene Ionescu, Ćelava pjevačica, red. Vjekoslav Janković

Suvremeno i lepršavo

Ćelava pjevačica iščitana je u suvremenom kontekstu, od sitnih preinaka, preko eksplicitnih pornografskih elemenata i brutalnosti, do rješenja interijera koji odiše lepršavo sladunjavim štihom karakterističnim za sapunice

Teatar Žar ptica: Hans Christian Andersen, Snježna kraljica, red. Dora Ruždjak Podolski

Ljubav koja topi led

Vijenac 238

238 - 17. travnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak