Vijenac 238

Naslovnica

Platna i sendviči

Zagrebačka urbana medijateka

Platna i sendviči

Zajednički je za urbani medijski zalogaj — sada na početku ovog i u doba tridesetih godina prošlog stoljeća — sendvič. Jednom su u njemu ljudi, drugi put kuća (također s ljudima). U tom sendviču nije važno što je unutra, nego ono izvan ...

Osjetljivost, sigurnost, brzina

Iz zbirke hrvatske fotografije Fotokluba Zagreb

Osjetljivost, sigurnost, brzina

Škola za razvijanje vještina, a ne bubetanje činjenica

Zlatko Šešelj, ravnatelj Privatne klasične gimnazije

Škola za razvijanje vještina, a ne bubetanje činjenica

Sve dok ne iskažemo potrebu da osim pukog nabrajanja činjenica učenik mora vladati određenim vještinama, nastavnici će se ponašati onako kako se jedino i mogu ponašati — od njih se programski, metodološki traži ono što se onda traži od učenika, a to ...

22. MBZ

One nadmašio Obraz

Za razliku od neuspjelog otvaranja s meksičkom operom Obrazom uz obraz, vrlo uspjelo rješenje novog odnosa kategorija u zadanosti ovobijenalske teme glazba — tehnologija — čovjek u originalnoj verziji glazbenoga teatra predstavio je Michel van der Aa s komornom operom One za ...

Hakeri & krekeri

Sociologija

Hakeri & krekeri

Pekka Himanen, Hakerska etika, prev. Mirjana Paić-Jurinić, Jesenski i Turk, Zagreb, 2002.

Slikam površine koje vriju

Đuro Seder, dobitnik Nagrade Vladimir Nazor za životno djelo 2002.

Slikam površine koje vriju

Svijet danas djeluje zastrašujuće, bešćutan je, pun zla. Ne zna se kamo sve to ide. U tom zlu Kristove riječi djeluju kao spas. Uz te se riječi prisloniti svojim radom beskrajno je utješno. Ako se na te riječi, koje zvuče najvećom istinitošću ...

Krik od Osla do Beča

Edvard Munch, Tema i varijacija, Albertina, Beč, 14. ožujka–22. lipnja 2003.

Krik od Osla do Beča

Neki od Munchovih eksperimenata čine granicu između slikarstva i grafičke umjetnosti fluidnom, u drugima pak Munch podlozi daje potpuno novo značenje, a nekonvencionalnost s obzirom na zakone slikarske tehnologije (znat će o tome svaki konzervator) u potpunosti otkriva dimenziju umjetnikove invencije

Vijenac 238

238 - 17. travnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak