Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

Kazalište Marina Držića: Nikola Nalješković, U lugu onomuj, red. Rene Medvešek
Rene Medvešek predstavu je gradio šarmantnom, gotovo dječjom, jednostavnošću poetike njegova redateljskog rukopisa. Uvijek jednostavan — nikad banalan, iskren i izravan — nikad naivan, često duboko moralno zapitan, nikad pretenciozan

BAD Co: Ivana Sajko, Rebro kao zeleni zidovi
U jednostavnoj ali dramaturški potentnoj situaciji gdje jedan ima ključeve i pištolj, a drugi samo golu ljudskost, moguće je sve — od intimnih reminiscencija osuđenika na smrt do globalne metafore o atomskom ratu

HNK u Zagrebu: William Shakespeare, Romeo i Julija, red. Petar Veček
Umjesto snage emocije koja nije patetična ako se pravo odigra, Veček nudi jeftino naglašavanje fizičke strasti

ZKM: Slobodan Šnajder, Kamov, smrtopis, red. Branko Brezovec
Silna energija koja teče predstavom dobivena je ne samo redateljskom frazeologijom, što bi rekao Kamov atraktivnim spojevima, naturalističkih, mističnih, ekspresionističkih i simboličkih prizora zaodjevenih u spektakl, većiz velike predanosti ansambla

HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: Jaroslav Hašek, Doživljaji dobrog vojaka Švejka, red. Stanislav Moša
Predstava je nevješto nizanje prizora i nemaštovite poveznice među njima, bez i najmanje nade da sve to bude povezano u suvislu cjelinu

Dramski studio slijepih i slabovidnih Novi život: Felix Mitterer, Smrtni grijesi, red. Mario Kovač
Smrtni grijesi solidna su predstava koja tematikom nadmašuje izvedbu

KAZALIŠNI GLOBUS
236 - 20. ožujka 2003. | Arhiva