Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Kazališni putopis iz New Yorka (2)
Dok u Washingtonu pokrivaju obnažene statue tako da ženama prebacuju tkaninu preko golih grudi (osobito kip Spirit of Justice, koji uvijek pokazuje gole grudi na slikama kad vrhovni sudac ima konferenciju za novinare), u New Yorku, dvojica potpuno nagih Australaca na sceni ...
Istarsko narodno kazalište: Proslava, Thomas Vinterberg
Autentičan kazališni rukopis zasnovan je na brutalnome i realističnome u događaju drame, poetičan u likovnosti predstave, a emocionalno zaokružen u gotovo filmskoj režiji i filmskoj glumi

Hrvatska dramska književnost
Ivan Vidić, Drame, Biblioteka Mansioni, Hrvatski centar ITI-UNESCO, Zagreb, 2002.
Atelje 212 u Ljubljani
Atelje 212 već petu godinu uspješno vodi njegov aktivni glumac Svetozar Cvetković. Njegovu izvrsnu glumu mogli smo vidjeti čak u četiri gostujuće predstave: Banović Strahinja, Carolina Neuber, Leda i Čudo u Šarganu

Allessandro Baricco, Novecento, Zagrebačko kazalište mladih
Najbolji dijelovi predstave lirski su pasaži pojačanih emocija — oni kad glazba Matije Dedića ne služi nadmetanju pijanista ili svjetovnoj atmosferi salona, nego kad likovi zbog profesionalne deformacije — njome komuniciraju

HNK Rijeka: Farse, Peppino De Filippo
Redatelj Nino Mangano uvjerljivo razigrava mizanscen uglavnom posve doslovno slijedeći upute De Filippa, samo u rijetkim prizorima ostvarujući blagi scenski odmak
216 - 13. lipnja 2002. | Arhiva