Vijenac 216

Kazalište

Madonna, sklanjaj se tko može

KAZALIŠNI GLOBUS

Madonna, sklanjaj se tko može

Producenti, kauboji i instalacije

Kazališni putopis iz New Yorka (2)

Producenti, kauboji i instalacije

Dok u Washingtonu pokrivaju obnažene statue tako da ženama prebacuju tkaninu preko golih grudi (osobito kip Spirit of Justice, koji uvijek pokazuje gole grudi na slikama kad vrhovni sudac ima konferenciju za novinare), u New Yorku, dvojica potpuno nagih Australaca na sceni ...

Istarsko narodno kazalište: Proslava, Thomas Vinterberg

Von Trier i Kafka

Autentičan kazališni rukopis zasnovan je na brutalnome i realističnome u događaju drame, poetičan u likovnosti predstave, a emocionalno zaokružen u gotovo filmskoj režiji i filmskoj glumi

Uspješna sažimanja zbilje

Hrvatska dramska književnost

Uspješna sažimanja zbilje

Ivan Vidić, Drame, Biblioteka Mansioni, Hrvatski centar ITI-UNESCO, Zagreb, 2002.

Atelje 212 u Ljubljani

Kad glumci upravljaju

Atelje 212 već petu godinu uspješno vodi njegov aktivni glumac Svetozar Cvetković. Njegovu izvrsnu glumu mogli smo vidjeti čak u četiri gostujuće predstave: Banović Strahinja, Carolina Neuber, Leda i Čudo u Šarganu

Monolog na suhom

Allessandro Baricco, Novecento, Zagrebačko kazalište mladih

Monolog na suhom

Najbolji dijelovi predstave lirski su pasaži pojačanih emocija — oni kad glazba Matije Dedića ne služi nadmetanju pijanista ili svjetovnoj atmosferi salona, nego kad likovi zbog profesionalne deformacije — njome komuniciraju

Na granici groteske i realizma

HNK Rijeka: Farse, Peppino De Filippo

Na granici groteske i realizma

Redatelj Nino Mangano uvjerljivo razigrava mizanscen uglavnom posve doslovno slijedeći upute De Filippa, samo u rijetkim prizorima ostvarujući blagi scenski odmak

Vijenac 216

216 - 13. lipnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak