Vijenac 195

Opera

Gdje je zagrebačka opera danas?

Prestanimo sa samozavaravanjem

Najveći je problem u zagrebačkoj operi danas njezino ozračje. U njoj nema snažnih umjetničkih ličnosti, umjetnika koji stječu ugled i na međunarodnim scenama, kao ni češćih gostovanja velikih inozemnih umjetnika. A bez provjere vlastitih dometa u srazu sa svjetskima nema napretka! Sjetimo ...

Kako su se pokretale emocije

Povijest splitske opere

Kako su se pokretale emocije

Pred hrvatskim teatrolozima i povjesničarima kazališta složena je zadaća preciznijeg određivanja međaša pri periodizaciji ovostoljetnoga glazbenog i dramskog stvaralaštva.

Opera

Attila – trinaesti Verdi u HNK Split

Kratka kronostorija splitske Verdiane

Mjuzikli u New Yorku: Aida

METROPOLITAN

Mjuzikli u New Yorku: Aida

Ne, nije riječ o slavnoj operi Giuseppea Verdija, nego o istoimenom mjuziklu Eltona Johna i Tima Ricea u produkciji studija »Disney«.

Verdi redivivus

79. operni festival u veronskoj Areni

Verdi redivivus

Kada se razgrne ruho spektakularnosti, onda je Pizzijeva plava, lunarna Aida tradicionalno promišljena, odjevena u moderno scensko i kostimsko ruho

Konačno Attila na Peristilu!

Hrvatska praizvedba u HNK Split

Konačno Attila na Peristilu!

Splitski bas Ivica Čikeš prišao je ulozi Attile maksimalno pripremljen i odlučan da iskoristi sve svoje prednosti.

Premijera

Attila 21. stoljeća

Splitski Attila bio je rijetko cjelovita predstava, bez slaba mjesta, belkantistički raspjevan, glumački razveden, raskošan u bogatstvu glazbenih i scenskih sastavnica, umjereno moderan i klasično dostojanstven, kako priliči Verdiju i Peristilu

Vijenac 195

195 - 26. srpnja 2001. | Arhiva

Klikni za povratak