Vijenac 187

Naslovnica

Uznički crteži kao kalendar apsa

O 100. obljetnici rođenja Krste Hegedušića

Uznički crteži kao kalendar apsa

Uskoro, u izdanju Apertus naklade, izići će monografija uzničkih crteža Krste Hegedušića, nastalih u razdoblju od godine 1931-1941. Hegedušićeve crtačke bilježnice sadrže 128 crteža od kojih se 114 prvi put publiciraju. Na taj će se način dostojno obilježiti jubilej značajan ne samo ...

Urbana plemena

Osoba s pogledom

Urbana plemena

Benjamin Perasović govori o svojoj novoj knjizi Urbana plemena — sociologija subkultura u Hrvatskoj

Marko Polo spreman je za Kinu

Krešimir Dolenčić, operni i dramski redatelj

Marko Polo spreman je za Kinu

Smatram da je suvremena opera u Hrvatskoj zapala u dosta nezavidnu situaciju. Imamo primjere iz prošlih vremena, kada su se vrlo često izvodile suvremene hrvatske opere na sceni HNK

Nisu sve žene iste

Razgovor: Robert Altman

Nisu sve žene iste

Na promociju filma Sve njegove žene u Veneciju došli smo Richard Gere i ja jer kompanija nije htjela financirati put ni jednoj glumici iz filma rekavši kako je dovoljan samo Gere kao glavna zvijezda

HNK dobiva još dvije scene

Snježana Banović, ravnateljica Drame HNK u Zagrebu

HNK dobiva još dvije scene

Domaće snage na Biennalu

MBZ 2001.

Domaće snage na Biennalu

Muzički biennale Zagreb ovim je koncertima pokazao raspon svojih programskih okvira koji su podjednako okrenuti već napisanom kao i novim djelima, ali i kvalitetan napor koji skladatelji ulažu kada je riječ o ovoj manifestaciji

Glazbena scena na Biennalu

MBZ 2001.

Glazbena scena na Biennalu

MBZ je kao glazbena institucija uspio mobilizirati doista različite glazbene pristupe i tako učvrstiti svoje temelje, ali i proširiti vidokruge

Blijed i neuzbudljiv festival

Marulićevi dani

Blijed i neuzbudljiv festival

Novi osjećaj svijeta, koji se manifestira u novom europskom pa već i hrvatskom dramskom pismu, ne prati međutim organizacija hrvatskih kazališta i pogotovo ne koncepcija jedinog našeg nacionalnog kazališnog festivala temeljenog baš na dramskom tekstu

Vijenac 187

187 - 3. svibnja 2001. | Arhiva

Klikni za povratak