Vijenac 184

Kolumne

Drive-in

Pavao Pavličić ULICAMA KRUŽIM

Drive-in

Naći parkiralište ni inače nije lako, a naći ga blizu mjesta na koje ideš, gotovo da je ravno zgoditku na lutriji

Mladen Mazur JAZZ AD LIBITUM

Dianne Reeves – uspon prema vrhu

Atraktivna Dianne Reeves na dobrom je džezističkom putu prema vrhu, ostajući vjerna temeljnim postulatima i tradiciji te glazbe, za razliku možda od nekih drugih vokalistica koje svoje proboje traže i vide i negdje drugdje. Uz to vrstan je melodičar široka repertoara i ...

Dalibor Foretić TEATROVIZIJA

Teatrovizija

Je li moguće stvoriti bastardni umjetnički oblik u kojem bi se spojile televizijske i kazališne umjetničke kvalitete i stvorile novu sintezu i novu vrijednost?

Arsen Dedić: Frizeraj

Hladni rat

Arsen Dedić: Frizeraj

pod a) Frizer za dame — glumice pod b) Frizer za gospodu — glumce

Jiří Menzel i Nemoćnik u pameti

Pero Kvrgić STILSKE VJEŽBE

Jiří Menzel i Nemoćnik u pameti

Knjiga iznenađenja

Velimir Visković POZICIJA KRITIČARA

Knjiga iznenađenja

Iris Supek Tagliaferro, Hope bleu, Konzor, Zagreb, 2000.

Od Praga do Dubrovnika

Jirí Menzel STROGO KONTROLIRANI ZAPISI

Od Praga do Dubrovnika

Bojim se da će se Stradun uskoro pretvoriti u veliki restoran na otvorenom.

Luke bez brodova

Nives Opačić ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI

Luke bez brodova

Kakve su to luke u koje ne može pristati ni jedan brod, koje ne samo što nemaju uređeno pristanište nego nemaju nikakvo?

Odgovornost

Tomislav Kurelec FILMSKA KRONIKA

Odgovornost

Glavna odgovornost i neizostavni financijski rizik morali bi biti obvezni dio rada filmskih producenata

Pravopisi i slovopisi u hrvatskoj povijesti

Dalibor Brozović PRVO LICE JEDNINE

Pravopisi i slovopisi u hrvatskoj povijesti

Slovopisi su zapravo neovisni o pravopisima. Pravopisi odlučuju što će se pisati, a slovopisi samo daju na raspolaganje sredstva kojima će se to napisati.

Vijenac 184

184 - 22. ožujka 2001. | Arhiva

Klikni za povratak