Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište
Premijere: Teatar ITD
Ključnim se problemom predstave Ljubavna pisma Staljinu Juana Mayorge, u režiji Saše Broz, pokazala repetativna struktura drame koja se trošila u nepotrebnim ponavljanjima istih situacija

Jirí Menzel STROGO KONTROLIRANI ZAPISI

Ivo Brešan
Kod filma autor je uvijek redatelj. On je taj koji potiče autora scenarija na rad. Nikada ne bi pisao filmski scenarij kada ne bi znao tko će to raditi. Napisao sam sedam filmskih scenarija, i to uvijek na inicijativu redatelja, a u ...

Gostovanja
Dvodnevno gostovanje Ateljea 212 u Rijeci, nastup Teatra Roma Pralipe u Tvornici, Tauferov Hamlet Primorskog dramskog gledališča u zagrebačkom HNK

Premijere: HNK Osijek
Dvije su kategorije posebno istaknute u Kunčevićevu uprizorenju Shakespeareove tragedije Romeo i Giulietta: prva je hirovitost vremena unutar toga djela, druga relacija suvremenosti i prošlosti

Premijere: Kazalište Virovitica
Predstava Goetheova Urfausta, u režiji Damira Mađarića, izrazito je melankolična okružja, jer je Faust od prvoga trena osuđen na propast, i mi to znamo. Samo pratimo njegov put, kao u nekom moralitetu
Premijere: Teatar Exit
Performerski zadani okvir predstave 50% Nataše Lušetić sličan je onome koji dobro poznaje publika Eurokaza, dakle radi se o situaciji nevezanog i nevažnog prostora u kojem izvođači okupljeni po sličnom principu »troše vrijeme« i »razaraju sliku«

Festivali: Orbit Mliječni zub, Zagreb, 24-29. listopada
Danski su izvođači najčešće igranjem pred malim brojem gledatelja i rasporedom u prostoru rušili rampu između izvođača i djece
Festivali: Orbit Mliječni zub, nacionalna selekcija
Hrvatske predstave mnogo više nego danske djeluju na prvu loptu, žele se svidjeti i ne ustručavaju se da to otvoreno i pokažu
174 - 2. studenoga 2000. | Arhiva