Vijenac 174

Kazalište

Premijere: Teatar ITD

Vođa kao nevidljivi gost

Ključnim se problemom predstave Ljubavna pisma Staljinu Juana Mayorge, u režiji Saše Broz, pokazala repetativna struktura drame koja se trošila u nepotrebnim ponavljanjima istih situacija

Krvava sedma umjetnost

Jirí Menzel STROGO KONTROLIRANI ZAPISI

Krvava sedma umjetnost

Uzori su mi Gogolj, Poe i King

Ivo Brešan

Uzori su mi Gogolj, Poe i King

Kod filma autor je uvijek redatelj. On je taj koji potiče autora scenarija na rad. Nikada ne bi pisao filmski scenarij kada ne bi znao tko će to raditi. Napisao sam sedam filmskih scenarija, i to uvijek na inicijativu redatelja, a u ...

NA ČIJOJ JE STRANI HAMLET

Gostovanja

NA ČIJOJ JE STRANI HAMLET

Dvodnevno gostovanje Ateljea 212 u Rijeci, nastup Teatra Roma Pralipe u Tvornici, Tauferov Hamlet Primorskog dramskog gledališča u zagrebačkom HNK

Nikomu sklono vrijeme

Premijere: HNK Osijek

Nikomu sklono vrijeme

Dvije su kategorije posebno istaknute u Kunčevićevu uprizorenju Shakespeareove tragedije Romeo i Giulietta: prva je hirovitost vremena unutar toga djela, druga relacija suvremenosti i prošlosti

Mefisto i Faust kao jedno

Premijere: Kazalište Virovitica

Mefisto i Faust kao jedno

Predstava Goetheova Urfausta, u režiji Damira Mađarića, izrazito je melankolična okružja, jer je Faust od prvoga trena osuđen na propast, i mi to znamo. Samo pratimo njegov put, kao u nekom moralitetu

Premijere: Teatar Exit

Rijetki »eksces«

Performerski zadani okvir predstave 50% Nataše Lušetić sličan je onome koji dobro poznaje publika Eurokaza, dakle radi se o situaciji nevezanog i nevažnog prostora u kojem izvođači okupljeni po sličnom principu »troše vrijeme« i »razaraju sliku«

Intimnost u kontaktu

Festivali: Orbit Mliječni zub, Zagreb, 24-29. listopada

Intimnost u kontaktu

Danski su izvođači najčešće igranjem pred malim brojem gledatelja i rasporedom u prostoru rušili rampu između izvođača i djece

Festivali: Orbit Mliječni zub, nacionalna selekcija

Komercijalniji dio festivala

Hrvatske predstave mnogo više nego danske djeluju na prvu loptu, žele se svidjeti i ne ustručavaju se da to otvoreno i pokažu

Vijenac 174

174 - 2. studenoga 2000. | Arhiva

Klikni za povratak