Vijenac 172

Kazalište

S neba pa u rebra

Premijera u Dramskom kazalištu Gavella

S neba pa u rebra

»Ljupka čudovišta i trijumf barokne bizarnosti« otvorili su u Umišljenom bolesniku Bourekovoj likovnosti prigodu za zanimljivu koncepciju predstave, koja je na žalost zanimljiva ostala samo na papiru

Duša na biciklu

Susreti: Damir Bartol-Indoš

Duša na biciklu

Ulični performansi podižu intelektualnu razinu te prag društvene snošljivosti u društvu, jer ljudi moraju biti tolerantni prema umjetničkom djelu koje ih je zateklo na ulici

Ljubavna zavrzlama

Premijera: Teatar u gostima

Ljubavna zavrzlama

Whisky za troje simpatična je i vrlo dobro odrađena predstavica koja će zasigurno zadovoljiti gledatelje (možda prvenstveno one postarije) koji se u kazalištu vole nasmijati već pomalo izlizanom humoru

Šamanski instinkt

Performansi

Šamanski instinkt

U komadu Žestoka vožnja ili o duši Damira Bartola Indoša gledatelji prate misaoni proces životinje koja za vrijeme hajke pokušava pronaći zadovoljavajuće objašnjenje situacije u kojoj se nalazi

Topla i sjetna priča

Dječja scena

Topla i sjetna priča

Ofelijino kazalište sjena Michaela Endea, u zajedničkoj produkciji Kazališta Virovitica s Kazalištem Mala scena i u režiji Ivice Šimića

Gostovanja

Razmislit ćemo!

Centar za kulturnu dekontaminaciju iz Beograda predstavom O Nemačkoj poželio je reći nešto o sadašnjoj situaciji u Srbiji, ali je ispunio i jednu prazninu u Hrvatskoj

Vođenje kazališta je maraton

Razgovor: Janez Pipan, ravnatelj Slovenskog narodnog gledališča

Vođenje kazališta je maraton

Imamo usporedne podjele, pa uvijek igramo barem dvije predstave, a ponekad i pet različitih predstava dnevno.

Vijenac 172

172 - 5. listopada 2000. | Arhiva

Klikni za povratak