Kazalište

Piše Davor Schopf
JOE MASTEROFF – JOHN KANDER – FRED EBB, CABARET, DIR. IVAN JOSIP SKENDER, RED. I KOR. LEO MUJIĆ, HNK U ZAGREBU, 14. STUDENOGA
Uglazbljen s elementima jazza, varijetea i kabaretskih točaka mjuzikl Cabaret nabrijanim glazbenim brojevima razuzdane zabave razdvaja dramske slojeve čija snaga raste prema konačnom slomu, osobnom i kolektivnom

Piše Leon Žganec-Brajša
VID HRIBAR, MUŠKARAC UPOZNAJE ŽENU!, RED. VID HRIBAR, TEATAR &TD, PREMIJERA 30. LISTOPADA
Iako je teško oteti se zaključnom dojmu kako je osnovni „građevni materijal“ predstave sastavljen od klišeja – ipak ju je moguće gledati kao zabavnu suigru

Piše Katarina Kolega
LUCIJA KLARIĆ, MATER NOSTER, RED. BORIS KOVAČEVIĆ, KAZALIŠTE KNAP, PREMIJERA 27. LISTOPADA
Poput kadrova u serijama, scene se brzo izmjenjuju i traže vrsno glumačko umijeće preobrazbe i scenske prisutnosti, koje su Katarina Arbanas de Romero i Tea Šimić dokazale

Piše Kristina Tešija
JEAN-BAPTISTE POQUELIN MOLIÈRE, MIZANTROP, RED. MILOŠ LOLIĆ, HNK U SPLITU, IZVEDBA 10. STUDENOGA
Rimovane Molièreove replike u novom splitskom Mizantropu živo odzvanjaju gledalištem, a glumce i glumice vrijedi pohvaliti u preciznom prepoznavanju humorističnog potencijala akcentuacije, ritma i varijacija u glasnoći

Piše Nora Čulić Matošić
GORAN FERČEC, O ŽIVOTU RADNICE KRAJEM DVADESETOG STOLJEĆA, RED. BOJAN ĐORĐEV, ISTARSKO NARODNO KAZALIŠTE, PREMIJERA 22. LISTOPADA
Radnja predstave prati život protagonistice počevši od punoljetnosti i postajanja radnicom, kada dolazi u veći grad kod rodbine gdje je čekaju radno mjesto, budući muž, kuća i djeca

Piše Anđela Vidović
KEVIN AUGUSTINE, KONCERT TIJELA, RED. KEVIN AUGUSTINE, 30. REVIJA LUTKARSKIH KAZALIŠTA U RIJECI, IZVEDBA 5. LISTOPADA
Revija i GKL Rijeka obilježeni su ne samo ambicijama, nego i istraživanjem, pomicanjem granica suvremenog lutkarstva – jedno od takvih izmicanja tla pod lutkarskim nogama je i solo projekt Kevina Augustinea Koncert tijela

Piše Mladen Kopjar
JULIANE NASH / JULIE JORDAN, UBOJITA BALADA,
RED. NINA KLEFLIN, HNK U VARAŽDINU, PREMIJERA 10. LISTOPADA
Ubojita balada u tijesan suodnos stavlja ljubavni zanos i tragediju s našim drevnim nagonom za tumačenjem svijeta putem kazivanja priče