Kazalište

Piše Igor Ružić
Antun Šoljan, Kratki izlet, red. Marina Pejnović, Teatar &TD, izvedba 13. listopada
Predstava ima određenu izvornu kvalitetu, ali i pomanjkanje one vrste žara koja bi uobičajenu, možda i ne samo mladenačku, zapitanost pretvorila u sudbinsko pitanje, veće od života

Piše Petra Jelača
UZ DVIJE PREDSTAVE FESTIVALA SVJETSKOG KAZALIŠTA, HERITAGE I IL RISVEGLIO
Govor o široj slici kroz osobno iskustvo i jest posao kazališta i umjetnosti, no odabirom tema, estetika, autora i naslova ove je godine fokus Festivala svjetskog kazališta (produkcija UO Novo kazalište) kvalitetno usmjeren. Pokazuju to i posljednje dvije predstave izvedene u sklopu ...

Piše Marta Brkljačić
UZ 10. IZVEDBENU KONFERENCIJU BOLNO MJESTO ZAJEDNICE,
UO ČETVERORUKA I AKADEMIJA DRAMSKE UMJETNOSTI U ZAGREBU, 3. I 4. LISTOPADA
Prvi put sudjelujući na konferenciji koja afirmira i aktivno uspostavlja ravnopravnost svih sudionika, ostala sam iznenađena produktivnošću njezina hibridna formata, koji oslobađa nove načine razmjene ideja i kreativnosti

IZDVAJA Leon Žganec-Brajša

Piše Anđela Vidović
PATRIK GREGUREC, PRVI KRALJ, RED. MARIJAN JOSIPOVIĆ, AKADEMIJA ZA UMJETNOST I KULTURU U OSIJEKU, FRANJEVAČKI SAMOSTAN SV. KRIŽA U OSIJEKU, IZVEDBA 12. LISTOPADA
Marijan Josipović pripada mlađoj generaciji glumaca i redatelja koja se ne boji stasati stvarajući i sudjelujući u naoko malenim putujućim projektima, pa stoga uspijeva tkivo ozbiljne kraljevine ispuniti maštom

Piše Kristina Tešija
NIKOLINA RAFAJ, MRTVI KUT, RED. DRAŽEN KREŠIĆ, KAZALIŠTE PLAYDRAMA, SPLIT, PREMIJERA 1. LISTOPADA
Put na koji kreću likovi u Mrtvom kutu zaista je put bez pravog odredišta, kako na planu sadržaja tako i u izvedbi – dramska premisa tanka je i klimava, a arhetipovi rijetko kada prelaze u nešto više od dosjetke