Vijenac 394

Kazalište

Držićeve nagrade

Nagrade za dramsko djelo Marin Držić za 2008

Držićeve nagrade

A. Tunjić

Žeđ za kabareom

Drugi Gumbekovi dani u Histrionskom domu

Žeđ za kabareom

Što se tiče žuđena procvata novoga zagrebačkoga kabareta satiričkoga štofa bez dvojbe ne nedostaje

Pet verzija tranzicijskog Zagreba

Premijera: Zagrebačko kazalište mladih, Zagrebački pentagram, redatelj Paolo Magelli

Pet verzija tranzicijskog Zagreba

Zbog autoironijskoga tretiranja vlastitog redateljskog rukopisa ne bi li se stvorila kakva-takva poveznica među vrlo raznorodnim pričama petero dramatičara, predstava postupno prema kraju postaje i duhovita i zanimljiva

Krvavo i neobično odrastanje

PRAIZVEDBA: HNK Rijeka, Tatjana Gromača, Crnac, redatelj Tomi Janežič

Krvavo i neobično odrastanje

Crnac nije samo priča o etnički miješanoj obitelji, o životu blizu rata i s njegovim posljedicama, on je ponajprije univerzalna pripovijest koja svoju različitost ne može i ne želi skrivati

Manje je više

PRAIZVEDBA: INK – GK Pula, Lana Šarić, Neboder, redatelj Edvin Liverić

Manje je više

Riječ je o kompetentnu, iznimno preciznu, besprijekorno organiziranu, dojmljivu i silno empatičnu dramskom tekstu a redatelj je umio voditi glumce i motivirati ih za kolektivnu igru, rijetku na našim scenama

Snovi kao uzrok žudnji za moći

Premijera: P. Calderon de la Barca, Život je san, redatelj Rene Medvešek

Snovi kao uzrok žudnji za moći

Medvešeka muči pitanje, neće li i snovi nestati kada čovjekoliko biće prestane biti svjesno što je dobro, a što zlo, kada istina postane vlasništvo jačega

Gostovanje: HNK u Mostaru, A. P. Čehov, Ujak Vanja, redateljica Nina Kleflin

Iskupljenje Jelene Andrejevne

Čehov postaje klasik s kojim se uz imalo inteligentna truda na pozornici ne može sasvim propasti

Iznimka potvrđuje pravilo

XIII. svečana dodjela Europske kazališne nagrade u Wrocławu, 31. ožujka – 5. travnja 2009.

Iznimka potvrđuje pravilo

Birajući iz godine u godinu umjetnike s čijim se načinom rada svi članovi komisije sporazumno slažu, postiglo se da je iz novog kazališta sustavno udaljen emotivno obojen dramski diskurs, koji je zamijenjen ohlađenim, tehnički zahtjevnim, vizualno atraktivnim i arhitektonski čistim kreiranjem scenskih ...

Vijenac 394

394 - 9. travnja 2009. | Arhiva

Klikni za povratak