Vijenac 365

Kazalište

Govor tijela

TEATAR &TD: YUKIO MISHIMA, HANJO, RED. SENKA BULIĆ

Govor tijela

Nova zvijezda Teatra &TD, mladi Mislav Čavajda (1980), potvrđuje se, bez pretjerivanja, kao najkarizmatičniji i najdojmljiviji glumac svoje generacije

Trend vesele apokalipse

Scena Habunek HNK u Zagrebu i Hrvatsko kazalište Pečuh: Miroslav Krleža (dramatizacija Sanja Ivić), Sprovod u Theresienburgu, red. Tomislav Pavković

Trend vesele apokalipse

Dimitar Kjostarov jednom je definirao kazališnu režiju kao istodobno čitanje teksta i čitanje života. O redatelju Tomislavu Pavkoviću može se steći dojam kako ga u susretu s Krležom odveć ne zanima ni jedno ni drugo

U ormaru

HKK Zadar, GKM Split i Udruga Ferr Pula: Steve Galluccio, Mambo Italiano, red. Robert Raponja

U ormaru

Gallucciov Mambo Italiano hitoidan je proizvod koji prolazi kao klasičan komad laganice s predznakom ozbiljna sadržaja

Amazonka pred mikrofonom

KAZALIŠNI GLOBUS

Amazonka pred mikrofonom

Živost krizantema

Zagrebačko kazalište mladih: Jon Fosse, Noć pjeva pjesme svoje, red. Dino Mustafić

Živost krizantema

Redatelj Dino Mustafić Fosseu ništa nije dodao ni oduzeo. Konačni ishod doista nije krivica glumaca: dapače, koliko god Fosse radio protiv njih, zasad ga glumci pobjeđuju, unoseći (posljednje) tragove života u njegov agonizantni teatar

Plakir u ZKL-u

TEATROSKOP

Plakir u ZKL-u

Vijenac 365

365 - 28. veljače 2008. | Arhiva

Klikni za povratak