Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

HNK u Zagrebu: Eugene O’Neil, ElekTri pristaje crnina, red. Mateja Koležnik
Umjesto dugih dijaloga koji zbijaju tjeskobno ozračje O’Neillove Elektre i pripremaju kobne posljedice, preostao je radoznali scenaristički pogled koji u osobama goneta erotske opsesije i projicira njihove prenagljene postupke u pojednostavnjene stripovske kadrove

HNK Split: Eduardo de Filippo, Velika magija, red. Goran Golovko
Redatelj Goran Golovko bio je u velikoj nevolji. Vjerovao je da će je svladati i dovijao se raznim urednostima svojstvenim obrazovanom redatelju. Glumci su također imali jaku vjeru, no ona nije mogla dodirnuti publiku

Kazalište Marina Držića, Dubrovnik: Marin Držić, Skup, red. Zlatko Bourek
Dubrovačko kazalište Bourekovim je uprizorenjem dobilo inovativnoga Skupa, koji je ipak u brojnim segmentima ostao nedorečen, čak i zarobljen unutar redateljsko-dramaturškog koncepta

Mali hrvatskoga teatar Kiklop, Zagreb: Zvonimir Bajsić, Gle, kako dan lijepo počinje, red. Georgij Paro
U suradnji s redateljem Georgijem Parom Špiro Guberina dopušta profesoru Miroslavu da bude podosta stariji od protagoniste praizvedbe, a time i tankoćutniji, nostalgičniji, sjetniji, no ne gubeći neusporediv, Bajsićevim tekstom nadahnut smisao za humor

Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: Sergio Tofano-Sto, Bonaventura veterinar protiv volje (Bonaventura veterinario per forza), red. Giorgio Amodeo
Predstava Bonaventura veterinar protiv volje se danas ne bi mogla nositi s kvalitetnim profesionalnim predstavama za djecu, nego prije ući u skupinu simpatičnih, no scenski naivnih igrokaza, što ne bi smjela biti razina predstave HNK Ivana pl. Zajca, čak ni one namijenjene ...

Teatar &TD, Zagreb: Henry Purcell, Didona i Eneja; Thomas Mann, Smrt u Veneciji; Albert Camus, Kuga, red. Oliver Frljić
Umjesto zašto? Frljićev osebujni scenski svijet navodi nas da se zapitamo zašto ne? Doista, zašto ne igrati dva (odnosno tri) potpuno različita teksta istodobno i promatrati u kolikoj mjeri konačni kazališni ishod može biti sličan? U svakom slučaju, naizgled provokativni projekti poput ...

TEATROSKOP

KAZALIŠNI GLOBUS
363 - 31. siječnja 2008. | Arhiva