Vijenac 363

Kazalište

U KRLETKI SEKSA

HNK u Zagrebu: Eugene O’Neil, ElekTri pristaje crnina, red. Mateja Koležnik

U KRLETKI SEKSA

Umjesto dugih dijaloga koji zbijaju tjeskobno ozračje O’Neillove Elektre i pripremaju kobne posljedice, preostao je radoznali scenaristički pogled koji u osobama goneta erotske opsesije i projicira njihove prenagljene postupke u pojednostavnjene stripovske kadrove

Glavom kroz zid

HNK Split: Eduardo de Filippo, Velika magija, red. Goran Golovko

Glavom kroz zid

Redatelj Goran Golovko bio je u velikoj nevolji. Vjerovao je da će je svladati i dovijao se raznim urednostima svojstvenim obrazovanom redatelju. Glumci su također imali jaku vjeru, no ona nije mogla dodirnuti publiku

Skup kao commedia dell’arte

Kazalište Marina Držića, Dubrovnik: Marin Držić, Skup, red. Zlatko Bourek

Skup kao commedia dell’arte

Dubrovačko kazalište Bourekovim je uprizorenjem dobilo inovativnoga Skupa, koji je ipak u brojnim segmentima ostao nedorečen, čak i zarobljen unutar redateljsko-dramaturškog koncepta

Neumorni zavodnik

Mali hrvatskoga teatar Kiklop, Zagreb: Zvonimir Bajsić, Gle, kako dan lijepo počinje, red. Georgij Paro

Neumorni zavodnik

U suradnji s redateljem Georgijem Parom Špiro Guberina dopušta profesoru Miroslavu da bude podosta stariji od protagoniste praizvedbe, a time i tankoćutniji, nostalgičniji, sjetniji, no ne gubeći neusporediv, Bajsićevim tekstom nadahnut smisao za humor

Simpatični igrokaz

Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: Sergio Tofano-Sto, Bonaventura veterinar protiv volje (Bonaventura veterinario per forza), red. Giorgio Amodeo

Simpatični igrokaz

Predstava Bonaventura veterinar protiv volje se danas ne bi mogla nositi s kvalitetnim profesionalnim predstavama za djecu, nego prije ući u skupinu simpatičnih, no scenski naivnih igrokaza, što ne bi smjela biti razina predstave HNK Ivana pl. Zajca, čak ni one namijenjene ...

Dvije dive

Teatar &TD, Zagreb: Henry Purcell, Didona i Eneja; Thomas Mann, Smrt u Veneciji; Albert Camus, Kuga, red. Oliver Frljić

Dvije dive

Umjesto zašto? Frljićev osebujni scenski svijet navodi nas da se zapitamo zašto ne? Doista, zašto ne igrati dva (odnosno tri) potpuno različita teksta istodobno i promatrati u kolikoj mjeri konačni kazališni ishod može biti sličan? U svakom slučaju, naizgled provokativni projekti poput ...

Erotika u Comédie Française

KAZALIŠNI GLOBUS

Erotika u Comédie Française

Vijenac 363

363 - 31. siječnja 2008. | Arhiva

Klikni za povratak