Vijenac 318

Kazalište

S pobjedničkim osmijehom

Gradsko kazalište Trešnja: Ivana Brlić Mažuranić, Čudnovate zgode šegrta Hlapića, red. Rene Medvešek

S pobjedničkim osmijehom

Bez imalo dramaturškoga nasilja, ne pretvarajući pripovjedni tijek izvornika u dramu, nego s govornom akcijom u prvome planu, u neusporedivu bogatstvu i ljepoti jedinstvena jezika Ivane Brlić Mažuranić, pretvorena u uzornu scensku dikciju, u ritmu i duhu izvornika redatelj i ansambl razvijaju ...

PSIHORITUAL

HNK U VARAŽDINU: TENNESSEE WILLIAMS, IZNENADA PROŠLOG LJETA, RED. SNJEŽANA BANOVIĆ DOLEZIL

PSIHORITUAL

Pošto je situirala predstavu u znatno starije povijesno i stilsko okružje, oplemenjeno postsimbolističkim rafinmanom, redateljica je iskoristila prednosti podjele koja se, kako u predlošku, tako i u ishodu, pokazala gotovo idealnom

MARUL NA OBALI TEMZE

Svjetska praizvedba The Agony of Judith ansambla Dialogos na tekst Marka Marulića, 26. travnja 2006. u koncertnoj dvorani Purcell Room u Londonu

MARUL NA OBALI TEMZE

Stilska ljepota, vizualni i akustički elementi teksta te alegorijski odjeci starozavjetne junakinje Judite, koja u spjevu postaje simbolom spasiteljice domovine od agresora, uspjeli su ganuti suvremenu publiku

Odlazak operetnog velikana

SJEĆANJE: Slaven Smodlaka (1920–2006)

Odlazak operetnog velikana

Iako pjevačka karijera nije bila duga, trag što ga je ostavio i galerija likova što ih je ostvario trajno su obogatili Kazalište Komedija i Splitsku operu

Dobra kondicija posjetitelja

Retrospektiva hrvatske videoumjetnosti Insert, Mali salon, Rijeka, travanj 2006.

Dobra kondicija posjetitelja

Širok i opsežan projekt kronološki je strukturiran arhiv koji se uspostavlja recepcijom pojedinačnih radova, izravnom komunikacijom promatrača i autora

Izložba kao otvoreno djelo

Izložba Sobe / Stanze. Suvremena istarska likovna scena, Galerija Karas, Zagreb, travanj 2006.

Izložba kao otvoreno djelo

Riječ je o zanimljivoj kustoskoj ideji, koja je ipak, zbog arhitekture izložbenoga prostora, jasnije zaživjela na izložbi iz 2003. u galeriji Cascina Roma u Milanu, kojom je djelomice nadahnuta i tri godine mlađa zagrebačka izložba

Priča koja nas se tiče

16. Marulićevi dani – festival hrvatske drame i autorskog kazališta, Split, 21–28. travnja 2006.

Priča koja nas se tiče

Mihanovićeva Žaba, dobitnica Marina Držića 2004, nedvojbeno se potvrdila na sceni. Predstava je to koju su odvažno i raspoloženo iznijela četvorica glumaca (Sreten Mokrović, Franjo Dijak, Sven Medvešek, Filip Juričić), i koja je s pravom osvojila nepodijeljena priznanja stručnoga žirija, ali i ...

Vijenac 318

318 - 11. svibnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak