Navigacija
					Matica hrvatska
					
					Izdavaštvo
					
					Zbivanja
					
					EU Projekt
					
					
					
					
					
					
    
                 
             
            
	
	
	
	
	
	Naslovnica
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		GDK Gavella: Miroslav Krleža, ARETEJ, red. Zlatko Vitez
		
		
		Vitezov Aretej istinski je Aretej našega vremena, ma koliko Krležin žestok i retoričan tekst ponekad odjekivao zastarjelo i patetično: problem o kojem govori, način na koji ga prezentira — itekako su živi i aktualni
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		56. Berlinski međunarodni filmski festival
		
		
		Uz neosporne kvalitete filma Grbavica, koji je režiran minimalistički poput filmova braće Dardenne, bez ikakva pretjerivanja ili patetike koje je mogla donijeti obrada tako teške teme kao što je silovanje muslimanskih žena, nagradi je nedvojbeno pridonijela i važnost teme te želja da ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Izložba Srednjovjekovni grad Ružica Muzeja Slavonije Osijek, Hrvatski povijesni muzej, Zagreb, 9. veljače – 4. lipnja 2006.
		
		
		Značaj i bogatstvo grada najbolje oslikavaju fragmentarno očuvani pećnjaci s kamina lociranih na najmanje osam mjesta u gradu. Te raskošne peći tipološki su slijedile srednjoeuropske uzore, na ocakljenim pećnjacima kvalitetne izrade upotrebljavani su kasnogotički i renesansni motivi poznati iz ugarskih kraljevskih radionica, ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Zagreb Dox, međunarodni festival dokumentarnog filma, Zagreb, 19 – 26. veljače 2005.
		
		
		Mudro je i strpljivo Irena Pasarić sačekala sto godina potrebnih da se predstavi nov, vedar, ujednačen i angažiran ansambl, koji pleše bez grča, suptilno i muzikalno
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Maja Papandopulo–Mijač
		
		
		Poznato je da Maestro nikad nije radio skice, nego je pisao partituru izravno, kao što bi on to rekao iz glave na papir. Nevjerojatno je da je netko napisao tolike stotine tisuće nota kao što je to on činio. Mislim da to ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Nepoznato pismo Marije Jurić Zagorke dr. Milivoju Dežmanu, uredniku »Obzora«
		
		
		Uvjeren sam da je Zagorkino djelo dobro barem na neko vrijeme osloboditi nje same i njezine potrebe da manipulira javnim, a nažalost i kritičkim mišljenjem
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		OD KONCERTA DO KONCERTA - Branko Magdić
		
		
		Čak ni nepopularna i svakako neprimjerena koncertna izvedba jedne par excellence opera buffa s onodobnom manirom recitativa secco i rjeđe accompagnato, kao važnim izrazom podcrtavanja dramsko–komičnoga zapleta (čembalo: Speranza Scappucci), nije mogla zasjeniti sjaj Mozartove ruke
	 
	
	
	
 
            
	
				
	
	
 
	
	
	313 - 2. ožujka 2006. | Arhiva