Vijenac 307

Film

Nemirna savjest

Poruke Europske filmske nagrade 2005.

Nemirna savjest

Nagrađeni filmovi Skriven i Posljednji dani Sophie Scholl pozivaju na suočavanje s grijesima iz prošlosti

GROMOGLASNI ŠAPAT

Igrani film: Branko Belan

GROMOGLASNI ŠAPAT

Belanov nagli proboj u sam panteon hrvatske filmske povijesti dogodio se na izmaku 1980–ih, kad je njegov prvijenac Koncert — film koji mu je tako presudio — zauzeo drugo mjesto u izboru najboljih hrvatskih filmova svih vremena. Taj status pretvorio se u ...

Cinema Paradiso

Filmski događaji godine

Cinema Paradiso

Hrvatski filmski savez ostvario je tijekom protekle dvije godine u zagrebačkom kinu Tuškanac najambiciozniji filmski program u neovisnoj Hrvatskoj, od retrospektiva hrvatskih autora, manje poznatih stranih kinematografija do kultnih svjetskih redatelja, pretvorivši to staro kino u pravu kulturnu instituciju

TOMEK KAO BOGOČOVJEK?

Kino Tuškanac - Petar Krelja

TOMEK KAO BOGOČOVJEK?

Tjeskoba i sreća

DVD: Palindrom (Palindromes), red. Todd Solondz, 2004.

Tjeskoba i sreća

Iako će pokazati kako se u militantnoj obrani prava na život i ubija, Solondz se očigledno ne osjeća udobno ni na jednoj strani toga moralnog palindroma

FINI MRTVI DEČKI

TV–premijera: VOLIM TE, red. Dalibor Matanić

FINI MRTVI DEČKI

Matanić je najbolji dok strastveno osluškuje bilo svoga grada, grada dualiteta, grada palih anđela, grada peseka i lutalica

Matt Ross

Glumac iz sjene

Matt Ross

Julliardov diplomant još nije dobio pravu priliku, unatoč velikoj sposobnosti preobrazbe — nadajmo se stoga da ćemo ga uskoro gledati i u nekoj glavnoj ulozi, ovjenčana barem ponekom (važnijom) nagradom

Kap utopije

Festival filmova o ljudskim pravima, Zagreb, 9 — 14. prosinca 2005.

Kap utopije

Iako su igrani filmovi uobičajenom konzumentu festivala najprivlačniji, upravo su dokumentarci ono što čini sukus Human Rights Film Festivala

Zlatni oksimoron

LAKU NOĆ. I, SRETNO! (Good Night, and Good Luck), red. George Clooney

Zlatni oksimoron

Potvrđujući istančan senzibilitet kako za povijest, jednako i za stil, redatelj prikazuje svoj proizvod kao ozbiljnu, no duboko luksuznu 'zabavu za odrasle', kreirajući retro-stylish film za lijevo-liberalne mainstreamere skrivene iza tendencioznih art–prosedea

Vijenac 307

307 - 22. prosinca 2005. | Arhiva

Klikni za povratak