Vijenac 288

Kazalište

Obredne igre drukčijega kazališta

MEĐUNARODNI FESTIVAL STUDENTSKOG KAZALIŠTA TEST, 7-12. TRAVNJA 2005, ZAGREB

Obredne igre drukčijega kazališta

Među najboljim produkcijama ima podjednako onih koje su nastale na institucionaliziranim kazališnim školama kao i onih koje su rezultat radioničkoga rada, privatnih inicijativa i okupljanja prema načelu sličnosti

Privatno i(li) javno

KAZALIŠTE MALA SCENA: STEVE THOMPSON, ODŠTETA, RED. NORA KRSTULOVIĆ

Privatno i(li) javno

Odvijanje radnje u realnom vremenu zahtijevalo je pomniju dramaturško-redateljsku postavku, tako da predstava mjestimično upada u prazni hod

Uljuđenost i shizofrenija

HNK SPLIT, SCENA 55: EGON WOLFF, CVIJEĆE OD PAPIRA, RED. IVAN PLAZIBAT

Uljuđenost i shizofrenija

Za gledatelja već u samu početku prestaje mogućnost drame. Ali to, dakako, ne ide na dušu mladom redatelju Ivanu Plazibatu (kojem bi što skorije trebalo dati čvršću priliku), nego autoru teksta

Mametova drama o mržnji

KAZALIŠNI GLOBUS

Mametova drama o mržnji

Čudnovati Poljak

HNK OSIJEK: STANISLAV IGNACY WITKIEWICZ, VODENA KOKA, RED. DAMIR MUNITIĆ

Čudnovati Poljak

Uspješnosti izvedbe pridonijela je i dobra glumačka podjela: Sandra Tankosić kao Vodena Koka i Tatjana Bertok Zupković kao Kneginja od Nevermorea uvjerljivo su prezentirale svoju ženskodemonsku narav; a jednako su uspješno predstavljeni i ključni muški likovi

Kornjača i Zec

GRADSKO KAZALIŠTE ŽAR PTICA: ANA TONKOVIĆ DOLENČIĆ, EZOP CABARET, RED. IVAN LEO LEMO

Kornjača i Zec

Svaki glumac u ansamblu dobio je priliku iskazati svoje glumačke, pjevačke, ali i plesačke sposobnosti, a konačni je rezultat vedra i nepretenciozna predstava koja lako osvaja publiku

Sa sjećanjem na prošlost

HNK ZAGREB, SCENA HABUNEK: MILAN KUNDERA, JACQUES I NJEGOV GOSPODAR, RED. MARICA GRGURINOVIĆ

Sa sjećanjem na prošlost

Okupivši zaista izvrsnu ekipu mlada redateljica Marica Grgurinović oslonila se i na vrlo poticajnu, dramaturški funkcionalno i nenametljivo uklopljenu glazbu Mate Matešića, te dinamično i minuciozno oblikovano svjetlo Miljenka Bengeza. Ako izvanjski sjaj scenske slike u malenu prostoru nije progutao glumce, to ...

Vijenac 288

288 - 17. ožujka 2005. | Arhiva

Klikni za povratak