Vijenac 288

Kazalište

GRADSKO KAZALIŠTE ŽAR PTICA: ANA TONKOVIĆ DOLENČIĆ, EZOP CABARET, RED. IVAN LEO LEMO

Kornjača i Zec

Svaki glumac u ansamblu dobio je priliku iskazati svoje glumačke, pjevačke, ali i plesačke sposobnosti, a konačni je rezultat vedra i nepretenciozna predstava koja lako osvaja publiku

GRADSKO KAZALIŠTE ŽAR PTICA: ANA TONKOVIĆ DOLENČIĆ, EZOP CABARET, RED. IVAN LEO LEMO

Kornjača i Zec

Svaki glumac u ansamblu dobio je priliku iskazati svoje glumačke, pjevačke, ali i plesačke sposobnosti, a konačni je rezultat vedra i nepretenciozna predstava koja lako osvaja publiku

Tek nešto više od mjesec dana prošlo je od premijere Palčice, a Kazalište Žar ptica vjernu je publiku obradovalo novom predstavom. Dramaturginja Ana Tonković Dolenčić posegnula je duboko u riznicu povijesti književnosti, iz nje izvukla dragulje - poznate i manje poznate basne slavnog Ezopa te ih povezala u predstavu čiji okvir čine legendarna utrka Zeca i Kornjače te priča o Cvrčku i Mravu koja naglašava izmjene godišnjh doba. Redatelj Ivan Leo Lemo osmislio je dinamičnu predstavu u kojoj se u visokom, gotovo spotovskom, ritmu izmjenjuju basne putem kojih mnoštvo životinjskih likova male gledatelje kroz različite kazališne žanrove - od komedije, preko parodije, grčke tragedije do drame i melodrame - upoznaju sa često maglovitom granicom između dobra i zla. Ezop cabaret sadrži desetak songova zaraznoga ritma čije melodije i riječi lako ulaze u uho (zasluge za to pripadaju kako skladatelju Zvonimiru Dusperu tako i Nevenki Videk, koja je zajedno s redateljem i dramaturginjom autorica stihova).

slika

Vesna Režić pri obikovanju scene poigrala se slagalicom i stvorila jednostavnu i funkcionalnu scenografiju, dok su kostimografska rješenja Ivane Popović dopadljiva, no mjestimice odveć stilizirana.

U Ezopovu se životinjskom svijetu ponajbolje snašla gošća na pozornici Žar ptice Jelena Miholjević. Pri kreiranju više likova glumci često upadnu u zamku pretjerane uporabe falseta, no Mišić Jelene Miholjevič bio je besprijekoran, baš kao i usporena Kornjača. Svaki glumac u ansamblu dobio je priliku iskazati svoje glumačke, pjevačke, ali i plesačke sposobnosti (koreografkinja je Vesna Mimica), a konačni je rezultat vedra i nepretenciozna predstava koja lako osvaja publiku.

Goran Ivanišević

Vijenac 288

288 - 17. ožujka 2005. | Arhiva

Klikni za povratak