Vijenac 270

Kazalište

Statue i strojevi

Romeo Castellucci, kazališni redatelj

Statue i strojevi

Mi nismo ni grubi ni provokativni jer me provokacija ne zanima i ona mi se uopće ne sviđa. Međutim, ono što koristim u teatru je šok. Šok je nešto posve različito od provokacije. U provokaciji uopće nema šoka. Po mom mišljenju provokacija ...

Možda zrelost!

Eurokaz, Festival novog kazališta, Zagreb, 22-30. lipnja 2004.

Možda zrelost!

Koliko je pojava konkurencije utjecala na ovogodišnji program Eurokaza, može se samo nagađati, no činjenica jest da ovako sustavan i smislen, a opet ne prenatrpan program već nekoliko godina nije bio svojstven festivalu

Od crnoga do ružičastoga humora

44. međunarodni dječji festival, Šibenik (19. lipnja-3. srpnja)

Od crnoga do ružičastoga humora

Nova umjetnička imena i veliko zanimanje mladih za festivalske predstave navještaju, u slučaju dobre organizacije, šibenskom kazališnom životu bolje dane tijekom cijele godine

Spoj sa snopom svjetla

Eurokaz: Kim Itoh i Glorious Future, I Want to Hold You (Želim te zagrliti)

Spoj sa snopom svjetla

Grupna izvedba kompanije Glorious Future zavidne je kvalitete, po uigranosti, snazi i preciznosti pokreta, a u manjim formacijama odlikuje se istančanim senzibilitetom

Kultivirano i konvencionalno

HNK Ivana pl. Zajca: Harold Pinter, Prijevara, red. Marin Lukanović

Kultivirano i konvencionalno

Apsolutni vrhunac predstave bio je Galiano Pahor (Emmin suprug Robert) koji, čini se, doživljava zenit, te uspijeva iznenađivati iz predstave u predstavu posve različitim glumačkim kreacijama

Vijenac 270

270 - 8. srpnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak