Vijenac 258

Kazalište

Kad roman postane drama

KAZALIŠNI GLOBUS

Kad roman postane drama

Vrsni poznavatelj dubrovačke prošlosti

Sjećanje

Vrsni poznavatelj dubrovačke prošlosti

Miljenko Foretić (1939-2003)

Iluzija društvene kritike

Teatar &TD: Darko Lukić, Važno je biti pozitivan, red. Borna Armanini

Iluzija društvene kritike

Mjestimično iskreni i duhoviti dijalozi, metateatarski obrat na kraju i elementi društvene kritike čine od ove sapunice relevantan tekst s ponekim propustom

Klaustrofobičnost Sartreova pakla

HKD Teatar Rijeka, Jean Paul Sartre, Iza zatvorenih vrata, red. Rene Maurin

Klaustrofobičnost Sartreova pakla

Kruna predstave svakako je bila Olivera Baljak. Nakon toliko odigranih uloga ona je u kreaciji Ines uspjela iznaći neke nove geste, izraze lica... gotovo pa novu Oliveru!

Vesela analiza suze

Šibensko kazalište: Mali hrvatski teatar Kiklop

Vesela analiza suze

Sva trojica glumaca, bez obzira na životnu i umjetničku dob, ušavši duboko pod kožu blistava Marinkovićeva dijaloga, učinila su predstavom veliki korak naprijed u svojoj umjetničkoj izražajnosti

Odlazak gospodina

Sjećanje

Odlazak gospodina

Ivo Marjanović (1913-2004)

Zabava za nezahtjevne

HNK Osijek: Pero Budak, Teštamenat, red. Robert Raponja

Zabava za nezahtjevne

Lokalno autentičnim elementima posvećena je velika pozornost. No poseban (folklorni) začin jest glazbeni. Mate Matišić, ludističkim etnom, duhovitom i zaigranom preradom za Liku karakterističnih glazbenih motiva dao je drami poseban ugođaj

Vijenac 258

258 - 22. siječnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak