Vijenac 244

Film

Giovanni Ribisi

Glumac iz sjene

Giovanni Ribisi

Izrazito suptilne konture Ribisi je podario i svom zanesenom, blijedom, svečano ozbiljnom karabinjeru u Tykwerovim Vratima neba

Laku noć, Vijetname

Mirni Amerikanac (The Quiet American), red. Phillip Noyce

Laku noć, Vijetname

Ovo je, možda, bila prava prilika da se unošenjem velike ljubavne priče u jedno od zanemarenih čvorišta suvremene svjetske povijesti obasjaju načini na koje se ona i danas stvara

Plemenite laži

Plemenite laži

»Croatian Journal of Philosophy«, sv. III, br. 7, gl. ur. Snježana Prijić-Samaržija, Kruzak, Zagreb, 2003.

Bezvremenska ljepota

Vrata raja (Heaven), red. Tom Tykwer

Bezvremenska ljepota

Premda se Tykwera ne mora nužno označiti kao fatalista, on u Heavenu pedantno evocira horor slijepe sudbine

Adaptacijski debakl

Pravila privlačnosti (The Rules of Attraction), red. Roger Avary

Adaptacijski debakl

Namjesto fine implicitne ironije Avary je ponudio artificijelnost u obliku jeftinih kompozicijskih i stilskih trikova, eksplicitnu satiru i eksplicitan prezir prema vlastitim likovima, uglavnom svedenima na puke karikature

Portret redatelja: Tom Tykwer Sudbonosne slučajnosti

Portret redatelja: Tom Tykwer

Portret redatelja: Tom Tykwer Sudbonosne slučajnosti

Stvaralaštvo Toma Tykwera sjajno je osvježenje u okvirima suvremene kinematografije, uz nadanje da ni u budućnosti neće posustati pred producentskim zahtjevima za većom tržišnom isplativosti

Vijenac 244

244 - 10. srpnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak